Vi koste oss masseSlitsom natt da
Kos dere på treff![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi koste oss masseSlitsom natt da
Kos dere på treff![]()
Får prøve ikveld da. Men skal lage babymat til å ha i fryserenJa skulle visst det
Høres ut som en koselig dagHoj for en dagtrilla masse, skravla med andre mammaer, L har lekt masse med andre små babyer og jeg er blit kjent med enda flere her i byen. Super dag!
![]()
Hva skal du lage?Får prøve ikveld da. Men skal lage babymat til å ha i fryseren![]()
Det var en flott dag. Og jeg får gubben hjem i dag istedenfor i morgen. Så superHørtes ut som en bra dag
Det var det absoluttHøres ut som en koselig dag![]()
Ah det er bra daDet var en flott dag. Og jeg får gubben hjem i dag istedenfor i morgen. Så super![]()
Lage middager igår og skal lage fruktmoser idag. Banan og mango, plommemos, aprikos og sviskemosHva skal du lage?
Veldig fornøyd med dagenAh det er bra da![]()
He he det skjønner jegVeldig fornøyd med dagen![]()
Oj så flink du er daLage middager igår og skal lage fruktmoser idag. Banan og mango, plommemos, aprikos og sviskemospluss pære og eple mos
![]()
TakkOj så flink du er da
Tenker det blir babybesøk hos naboen imorgenHe he det skjønner jeg
PS, det er marsDa er det venteleken på at frøkna skal i sengs og gubben kommer hjem. Så tenkte jeg og lage god middag til oss![]()
Vet. Kom på det.PS, det er mars
Takk gikk greit selv om jeg kjente det i bekkenet av og til. Heldigvis hadde jeg ikke middagsoppdragGod bedring til bekken
Ha en fin dag på jobb!
Altfor lite stakkars![]()
Hvorfor henger du her ennå??Å.joda det er fullt mulig