Hva slags kake skal du lage?Skal si det skravles. Straffes å være på jobb tydeligvis
. Da har jeg laget pastasalat til forening i morgen, kake blir laget i morgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags kake skal du lage?Skal si det skravles. Straffes å være på jobb tydeligvis
. Da har jeg laget pastasalat til forening i morgen, kake blir laget i morgen
![]()
Det hørtes herlig ut.Det beste er at jeg er hos mams og paps så jeg sitter på gullstol i hele daghva er dine planer for kvelden da?
Takk for detOk kos deg på jobb
Er en sjokoladekake tenker jeg med gresk yoghurt iHva slags kake skal du lage?
Det er sant, jeg har rolige stunder innomellomJo men du klarer å skravle på jobb og har ikke baby
Ååå! Jeg og vil til London!
Kos deg med sjal bæring ♡ett skritt i riktig retning![]()
God morgen!
Skal straks kjøre Vesla i Bhg å så på jobb selv.
God morgen til deg også!
Hold uthusk at premien til slutt er verdt det!
Her er det surt og gråttmen det er greit siden jeg skal på jobb
Q
Kos deg på treff!! I dag kommer sjalet mitt![]()
Det var skikkelig koselig,gled deg!Så koselig! Kose dere masseskal ha treff med juni gjengen neste tirsdag
![]()
Ja,det var veldig gøy, vi var faktisk 8 stk på lunch, gled deg!Åh så kjekt, første treffet i gruppa så håper det blir bra![]()
Gleder meg til oss i stavanger området skal :-D
Nei, vi trenger mer trening faktiskNope blir aldri god på det
Ikke alltidMen du kan skravle på jobb![]()
Hva slags kurs?Er det.
Har vært på kurs I dag.
Koteletter tror jeg
Takk snuppa ♡ har dere kommet hjem?Kos deg på treff
Må jo det for å holde følgeMen du titter jo innom også![]()
Hvorfor liker du ikke henne?Trengte virkelig å prate med jmjeg har gått å gråti masse!
Ikke noen gravid jakke med for i butikken, så kjøpte litt større fleece. Holder ut den tiden som er kald da. Bare at bhg må snart vite at jeg er gravid. Og jeg liker ikke ped.leder
Nope, kort og finÅja, men da er jo ikke køen så lang![]()
Danmark er i grunn like bra som LondonDet er ikke 100% sikkert at vi drar dit enda.. Kan hende det blir Danmark i stedet!! Vi har nettopp fått vite at gubbens ferieønske er innvilget![]()
Så planleggingen kan begynne nå
Har dere planer for påsken?
Mye å gjøre ?Takk for det![]()
Yes nå har vi dtTakk snuppa ♡ har dere kommet hjem?
Så gøy. Kjekt å få et ansikt til de en snakker medJa,det var veldig gøy, vi var faktisk 8 stk på lunch, gled deg!![]()