Jeg har også fridd til samboeren på 29. februar for en del år siden og fikk nei...Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
Noen menn altsåmen skjønner at min ikke sa ja etter frieri på snap da. (Jeg er hjemme hos foreldra på ferie)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også fridd til samboeren på 29. februar for en del år siden og fikk nei...Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
Noen menn altsåmen skjønner at min ikke sa ja etter frieri på snap da. (Jeg er hjemme hos foreldra på ferie)
Så det fikk det opp som varsel.
I tilfelle?!Siste dag i februar i dag.
Noen som blir med på å varme opp til mars i tilfelle det blir skravle krav da?
Så koselig daDa har jeg og mini vært hele dagen hos en venninne og datteren hennes som er ett halvt år eldre enn mini. Har storkost oss og nå sover mini. I morgen blir det en ekstravakt på dagen
![]()
Hihi litt søtt daDen som venter på noe godt venter ikke forgjeves
Det klarer jo du lettJippi, jeg må skravle MYE mer enn jeg pleier i dag.
Liker å stoppe på et mer eller mindre rundt tall, og da må jeg ha 88 innlegg til
Har Tamara sagt det blir krav neste måned?I tilfelle?!det blir krav!
![]()
Hihi, må nok detKjipt. Da får jeg surre rundt her med brettinga mi da![]()
Godt å høreJaja ble veldig glad
hun spiste god lunsj og god middag
![]()
Gjør ikke det.Det klarer jo du lett![]()
Samme som degSå hvilke premier er det dere ønsker dere?
Her sikler jeg mest på gavekortet og flaskene
Vi får IKEA!!!!!!!Jeg har bare vært på jobb.
Hva er det med IKEA?
Så gøy, gratulererVi får IKEA!!!!!!!![]()
Guri, så masse nydelige klær!!Jobber i klesbutikk. Lite kunder så bretter klær for å få tiden til å gå. Vis vedlegget 164127
Lillegutt??Og der var det en som våknet
Elsker barneklær butikker.Guri, så masse nydelige klær!!![]()
Han fikk litt pupp og så sovnet igjenLillegutt??håper han sovnet fint igjen..