Heldig hun daJa. Vet søstra mi gikk på de. De funka litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig hun daJa. Vet søstra mi gikk på de. De funka litt
Spørs om jeg får levering uti gokk daEi venninne skrev om det på bloggen så måtte inn å sjekke og etter litt var varene i handlekurven. Får de i morgen![]()
Igrunn tvilsomtSpørs om jeg får levering uti gokk da![]()
Har mistet en uerstattelig kollegaHvorfor om du vil svare?
Haha, samme som herEr koselig med jente. Men er like koselig med de 3 guttene jeg har. Får skaffe meg noen hokatter så jeg ikke er i mindretall lengre, hehe.
Du er så flinkRocketid
Skravles senere
JaIkke santmen vi har bil da, så får ukeshandlet
![]()
Og heldige var dere med 1.valgetTakk veldig fornøyd. Han hadde krav på fra august var mest spent på om vi fikk i barnehagen vi ville
![]()
Regner med det står at de ikke leverer når du søker adressenSpørs om jeg får levering uti gokk da![]()
HahaHun jobber i dagligvarebutikk som er stoor. Så blir mye gåing da![]()
Er veldig gøy daHer er den 15 min unna men jeg klatrer ikke
Ungene her elsker det dersom jeg putter bacon og erter oppiUgg! Mannen kjøpte sånn mac & cheese pakke på coop mega!
Fy F så kvalmt det var
Nei det skal vi ikke spise igjen..
Ja. Men synd det ikke funka på degHeldig hun da![]()
Lurt å handle kun etter listeJamen synes man tar med så mye greier i butikken
sulten hver gang vi handler x)
HihiKengubarnet charter med den ferske kjæresten sin.. de var på turn sammen for 1 t siden, han kom hjem og satte seg ned for de skulle chatte
Jeg har trykket i meg en melkesjokoladeHmm lyst på noe men vet ikke hva. Ingenting som frister egentlig
Usj. Det hørtes ikke godt utUgg! Mannen kjøpte sånn mac & cheese pakke på coop mega!
Fy F så kvalmt det var![]()
Nei det skal vi ikke spise igjen..
Den capsen skal være med til New york for å si det sånnHihigangsta baby
men da har hun noe å vokse inn i