Ja var ganske godtMen det er vel godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var ganske godtMen det er vel godt
Jeg skjønner :/ vet noen fikk medisiner før som hjalp for å gå ned i vekt. Prøvd de?Når man har 20 kg til som må av så er det så frustrerende
Her er det bare flatt så føler jeg aldri blir bedreOg jeg hater å løpe. Så er ikke slik jeg får opp kondisen heller
Jupp hjalp ikke de hellerJeg skjønner :/ vet noen fikk medisiner før som hjalp for å gå ned i vekt. Prøvd de?
Ingen bakker du kan løpe i?Her er det bare flatt så føler jeg aldri blir bedre
Kjedelig at de ikke leverer mer daKolonial jahar vær der før. Men de leverer desverre ikke til oss her
men smart løsning
![]()
Ikke middag på dag 3-9 heller?Hun spiste ingenting utenom den kuren da
Svært få men gjør det innimellom når jeg er på lengre turerIngen bakker du kan løpe i?
Nei ikke det hellerIkke middag på dag 3-9 heller?
OjJupp hjalp ikke de heller![]()
Nei daaaa skjønner jegNei ikke det heller
Var ikke så mange det hjalp på i følge legenOjtrodde de liksom hjalp de aller fleste
![]()
Ah. da er det vel verreSvært få men gjør det innimellom når jeg er på lengre turer
Ikke santKjedelig at de ikke leverer mer da![]()
Jupp men litt bedre blir den jo så lenge jeg er i aktivitetAh. da er det vel verre
Ååja. Da har de vel bedre rykte enn resultatVar ikke så mange det hjalp på i følge legen
He he sikkert noe såntÅåja. Da har de vel bedre rykte enn resultat
Jo det er sant. All aktivitet hjelper. Her funker klatring for meg. Men nærmeste vegg er 45 minutter unnaJupp men litt bedre blir den jo så lenge jeg er i aktivitet
Ja. Vet søstra mi gikk på de. De funka littHe he sikkert noe sånt
Her er den 15 min unna men jeg klatrer ikkeJo det er sant. All aktivitet hjelper. Her funker klatring for meg. Men nærmeste vegg er 45 minutter unna