Hmm. Lekekjøkken hadde ikke vært dumt. Tror 2åringen også hadde blitt glad for den.Trehjulsykkel, lekekjøkken, togbane![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm. Lekekjøkken hadde ikke vært dumt. Tror 2åringen også hadde blitt glad for den.Trehjulsykkel, lekekjøkken, togbane![]()
Det jeg og tenker. Alltid bedre med jobbKjipt, men bra han fant jobb![]()
Det er helt supertHmm. Lekekjøkken hadde ikke vært dumt. Tror 2åringen også hadde blitt glad for den.![]()
Velkommen hjemHjemme fra jobb, spist middag og mini leker litt på gulvet. Ser han egentlig begynner å bli trøtt så blir ikke sene kvelden på han
![]()
Sikkert lurt for å spare litt pengerDa har jeg ukeshandlet over nettet. Blir spennende å se om mat budsjettet går ned. Mannen handler jo etter jobb og jeg drar og med masse ting i butikken![]()
Jobbet til 16.45Skjønner jeg godt
Hvor lenge jobber du?
Har vært en suksess her ihvertfallHmm. Lekekjøkken hadde ikke vært dumt. Tror 2åringen også hadde blitt glad for den.![]()
Noen dager er det absolutt det jaPause er gull![]()
Det er faktisk veldig viktigDet jeg og tenker. Alltid bedre med jobb![]()
Nå er det helgHold utdet er fredag!
Nesten nettopp ferdig daJobbet til 16.45
Ha ha hva er målet?Da stikker jeg ut på trimturchallenge på fitbit med søstrene mine, så må slå de
![]()
Ikke alle dager?Noen dager er det absolutt det ja
God helg til degNå er det helg
Og jeg får kanskje lov til å lage middag i fred. Lekekjøkken frister veldig nå.Det er helt supert
Fikk det i 2-års gave her også. Er i bruk nesten hver dag![]()
Får håpe hun er frisk til detVar og kjøpe mer nå,så da er vi klar for helgen. håper hun er bedre til i morgen da. Niesen vår har bursdag på søndag og hun har gledet seg sånn til å feire henne.
Vet ikke ennåJaaskal du noe spennende i helgen?
I alle fall når man har 3 barn.Det er faktisk veldig viktig![]()
Yes det stemmerNesten nettopp ferdig da![]()
Takk for detGod helg til deg![]()