Skravletråd februar!

Høres ut som vi har like type forhold til mødrene våre :D Her i familien sier alle at de glemte klippe av navlestrengen når jeg ble født :P :D

Faktisk hatt en helt sykt slitsom dag. Vært en tur innom onkel og tante. Fått arve barneleker av fetteren min!! Snuppa har fått bcg vaksine og har grått uendelig mye i løpet av formiddagen/ettermiddagen..

Men nå har snuppa sovet tre timer i strekk i sprinkelsengen sin :D jeg er så glad.. Har vært så deilig å ha hatt armene mine fri i tre timer i løpet av tiden jeg har vært våken :D

Hva med dere? Hva har dere gjort i dag? :D
Så deilig når de små endelig vil sove litt alene :)

Vi har rydda litt, vaska klær vi skal ha med på tur og vært på date med samboer/pappa. En helt grei ventedag.

Nope gjorde ikkke det. Står paracet og ibux men jeg kan ikke spise ibux

Uff stakkar.. Tror ikke forte har samme virkestoffer som Ibux. Kanskje du kan kontakte tannlegen og høre med h^n om du kan få noe annet av smertestillende ? :)
Håper du slipper å ha det vondt lenge :)

Det gjør det, jeg bare foretrekker pizzaboller. Da baker jeg, fryser, tiner fortløpende, og har resten i fryseren til matboksen til guttungen etc. Pølser må liksom varmes så man er sikker på at det er nok, masse rester, og påtvungen Pølse-reste-middag på mandag...
Det er sant:) pizzaboller er mest praktisk;)

Back
Topp