Skravletråd februar!

Taco er en vinner:D
Lurer på pizza på lørdag og kjøttkaker på søndag:)
Taco på fredag ja.

Hmm, vurderer om vi skal droppe den faste pizza på lørdag, for det blir etter planen pizzaboller på søndag (barnebursdag)

Det setter de nok pris på:D
Ingenting er som hjemmelaget❤️
Elsker selv og få hjemmelagde ting. vet hvor mye arbeid som ligger bak. Så blir ekstra glad når folk bruker der de får som jeg lager :)

Ja da er det kanskje greit å variere med noe annet på lørdag:)
Kan være greit det. Men vi får se.

Minner meg på at jeg i tillegg til kake og muffins uten melk (null stress, mannen har handlet rismelk og blå melange) må lage pizzaboller... Uten melk, dvs uten ost. Lissom-osten vi hadde er utgått på dato.

Evt servere pøser i brød (får pøser uten melk sant? God og mager kanskje i?) men er jo mulig å lage noen uten ost på da

Kan være greit det. Men vi får se.

Minner meg på at jeg i tillegg til kake og muffins uten melk (null stress, mannen har handlet rismelk og blå melange) må lage pizzaboller... Uten melk, dvs uten ost. Lissom-osten vi hadde er utgått på dato.

Evt servere pøser i brød (får pøser uten melk sant? God og mager kanskje i?) men er jo mulig å lage noen uten ost på da
Pølser i brød funker nok også bra:)

Pølser i brød funker nok også bra:)
Det gjør det, jeg bare foretrekker pizzaboller. Da baker jeg, fryser, tiner fortløpende, og har resten i fryseren til matboksen til guttungen etc. Pølser må liksom varmes så man er sikker på at det er nok, masse rester, og påtvungen Pølse-reste-middag på mandag...

Målsetning ; ikke mer bv før jeg har plukket opp maskene på dette første belegget. Deretter er det fire pinner glattstrikk, det er nok fort gjort. Og så et belegg til. Og så halsen.
Og så feste tusen tråder. Det blir neppe i kveld. Men vil gjerne bli ferdig med mariusdressen, hun er allerede 2 mnd og vokser snart ut av den...

Back
Topp