Taco på fredag ja.Taco er en vinner
Lurer på pizza på lørdag og kjøttkaker på søndag![]()
Hmm, vurderer om vi skal droppe den faste pizza på lørdag, for det blir etter planen pizzaboller på søndag (barnebursdag)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taco på fredag ja.Taco er en vinner
Lurer på pizza på lørdag og kjøttkaker på søndag![]()
Det setter de nok pris påÅåw, takk søte du ♡ Ja, de har fått endel i de siste år![]()
Ja da er det kanskje greit å variere med noe annet på lørdagTaco på fredag ja.
Hmm, vurderer om vi skal droppe den faste pizza på lørdag, for det blir etter planen pizzaboller på søndag (barnebursdag)
Elsker selv og få hjemmelagde ting. vet hvor mye arbeid som ligger bak. Så blir ekstra glad når folk bruker der de får som jeg lagerDet setter de nok pris på
Ingenting er som hjemmelaget![]()
Ja trakk en på mandagHar du vært å trukket?![]()
Jo men da må jeg jo opp av sofaDeilig det også![]()
Kan være greit det. Men vi får se.Ja da er det kanskje greit å variere med noe annet på lørdag![]()
Ja det er nok stasElsker selv og få hjemmelagde ting. vet hvor mye arbeid som ligger bak. Så blir ekstra glad når folk bruker der de får som jeg lager![]()
Og inn i en varm deilig dusjJo men da må jeg jo opp av sofa
Pølser i brød funker nok også braKan være greit det. Men vi får se.
Minner meg på at jeg i tillegg til kake og muffins uten melk (null stress, mannen har handlet rismelk og blå melange) må lage pizzaboller... Uten melk, dvs uten ost. Lissom-osten vi hadde er utgått på dato.
Evt servere pøser i brød (får pøser uten melk sant? God og mager kanskje i?) men er jo mulig å lage noen uten ost på da
Gjør du noe kreativt da?Ja det er nok stas
Skulle ønske jeg var like kreativ og flink som deg!
Absolutt ingentingGjør du noe kreativt da?tegne, strikke eller sånt?
Aldri for seint å begynneAbsolutt ingenting
Er skikkelig klønete og utålmodig desverre![]()
He he joda når jeg kommer inn i den såOg inn i en varm deilig dusj![]()
Ja.Har du shoppet på Obs i kveld søta??![]()
Det gjør det, jeg bare foretrekker pizzaboller. Da baker jeg, fryser, tiner fortløpende, og har resten i fryseren til matboksen til guttungen etc. Pølser må liksom varmes så man er sikker på at det er nok, masse rester, og påtvungen Pølse-reste-middag på mandag...Pølser i brød funker nok også bra![]()
ja veldig stille og rolig dagGod kveld
Hatt en fin dag?
så kjedeligSånn passe dag
Verdens beste kollega skal slutte hos oss![]()
Ja det er slitsomtÅåh. Ja.. blir gjerne slik når de er syk.. hadde gode leggerutiner her.. så ble hun sykt forkjøla og sov med oss hele natta. Siden ble det sånn