Nyfødtinnlegg

Så merkelig, min har kun en pute. Har stolen foran meg nå. Det går ikke an å ta av puten under rumpa uten å ta ut den rundt hodet :/
Hmm, det var rart:/ hos meg er det en liten pute som ligger nederst i dette innlegget. Er en åpning på venstre side som jeg får tatt det ut fra:)

Hmm, det var rart:/ hos meg er det en liten pute som ligger nederst i dette innlegget. Er en åpning på venstre side som jeg får tatt det ut fra:)

Hahaha.. IQ - test!! Nå føler jeg dum :P :rolleyes:

Takk for fin forklaring!! Jeg fant puta som ligger nederst, den har jeg tatt ut.. Jeg har også satt på den nakkestøtten igjen;) Håper at hun sitter bedre i den nå..

Takk for hjelpen:D

Hahaha.. IQ - test!! Nå føler jeg dum :P :rolleyes:

Takk for fin forklaring!! Jeg fant puta som ligger nederst, den har jeg tatt ut.. Jeg har også satt på den nakkestøtten igjen;) Håper at hun sitter bedre i den nå..

Takk for hjelpen:D
Hihi, så bra at du fant det ut ;)
Er vel greit med nakkeputa til de er litt mer stødig i hodet. Satser på at det ble bra til deg nå:)

Den med nakkestøtte er borte.. Det var bare en del jeg kunne se? :P finnes det flere deler man kan fjerne? Jeg tok ut en pute..

Er det feil? Kanskje jeg bør sette den inn igjen?
På Maxicosi tar du ut puten inni trekket i bunnen, og lar stoffet og hodestøtten være igjen

Ser jeg burde lest resten av tråden....

Ja, jeg tok også ut den puta forrige uke men hodestøtten får hun beholde lenge enda.

Back
Topp