Vi som bruker CBFM ;) !

Har et spm her.. Jeg har prøvd cbfm for første gang og fikk høy på monitoren i 5-6 dager før jeg hadde maksimal i to dager med påfølgende høy. Trodde jeg da var ferdig med å teste, men den har bare fortsatt å kreve tester? Er dette normalt? Jeg har droppet det nå de to siste dagene siden den har stått på lav, men det er kanskje dumt av meg? Hører til historien at jeg fikk beskjed av legen om at jeg ikke har el, så her er det noe rart, eller??
Den kommer til å be om tester i 20 dager for å finne ut hvordan syklusen din er. Fikk du beskjed av legen om at du aldri har El? Eller var det bare en periode? Legen sa at vi ikke kunne få barn heller og nå er jeg gravid med nr 2 (uten hjelp) , så jeg stoler ikke på alt legen sier ;)

Den kommer til å be om tester i 20 dager for å finne ut hvordan syklusen din er. Fikk du beskjed av legen om at du aldri har El? Eller var det bare en periode? Legen sa at vi ikke kunne få barn heller og nå er jeg gravid med nr 2 (uten hjelp) , så jeg stoler ikke på alt legen sier ;)
Åja.. Er dumt jeg kutta ut testingen for et par dager siden da jo:sour: Legen sa så. Jeg hadde i hvertfall ikke hatt el de tre gangene jeg var og tok blodprøve. Så om jeg har hatt det, så er i såfall lutealfasen min alt for kort, siden jeg tok blodprøvene på dag 20-21 og har hatt mensen på dag 26-27 :/ Skal sies at jeg fikk høy på monitoren på dag 22 denne gangen og har enda ikke fått tr på besøk i dag cd29..
Så godt å høre at legen kan ta feil da og at dere er så heldige som har klart det selv :)

Har et spm her.. Jeg har prøvd cbfm for første gang og fikk høy på monitoren i 5-6 dager før jeg hadde maksimal i to dager med påfølgende høy. Trodde jeg da var ferdig med å teste, men den har bare fortsatt å kreve tester? Er dette normalt? Jeg har droppet det nå de to siste dagene siden den har stått på lav, men det er kanskje dumt av meg? Hører til historien at jeg fikk beskjed av legen om at jeg ikke har el, så her er det noe rart, eller?? Evt når regner man dpo? På dagen med høy eller lav etter maks??
Hmm.. Ja.. Det høres rart ut.. :o Har du lh stigning fordet om du ikke har el da? Den skal vel ikke gå på maks uten? Ja.. Den fortsetter og be om tester en stund om det er første pp :)

Hmm.. Ja.. Det høres rart ut.. :eek: Har du lh stigning fordet om du ikke har el da? Den skal vel ikke gå på maks uten? Ja.. Den fortsetter og be om tester en stund om det er første pp :)
Legen sa det at disse testene (aner ikke om ho mente cbfm) vil gi utslag for det, fordi kroppen forberedes på at det skal skje. Jeg aner ikke i hvert fall, men godt mulig at jeg har el senere enn dag 20-21 også, men da kort lutefasE.. Hmmm.

Ja.. 6 dpo.. :) Men føler ikke vi traff så bra denne el.. Så er vel forberedt på en ny pp :) Du daa? :)
Da er jeg en dag etter deg :) Vi la inn aksjer dagen før maksimal og på dag to med maksimal, mer ble det ikke, siden jeg akkurat da fikk beskjeden jeg fikk. Hvorfor føler du at det ikke gikk, kan jeg spørre om det?

Da er jeg en dag etter deg :) Vi la inn aksjer dagen før maksimal og på dag to med maksimal, mer ble det ikke, siden jeg akkurat da fikk beskjeden jeg fikk. Hvorfor føler du at det ikke gikk, kan jeg spørre om det?
Vet ikke.. Sikkert bare blitt pessimist :p Hehe.. Jeg hadde maks på 14 og 15.. høy 16.. men negativ strips der..Hjertene er sex :)

Vedlegg

• 1456171968704.jpg
    1456171968704.jpg
    51,6 KB · Visninger: 92
Vet ikke.. Sikkert bare blitt pessimist :p Hehe.. Jeg hadde maks på 14 og 15.. høy 16.. men negativ strips der..Hjertene er sex :)
Ser da ut som dere har lagt inn godt med aksjer der! Hva for en app bruker du? Jeg bruker ladytimer og den endrer seg ikke etter når jeg setter positive el-tester og det er litt kjipt

Ser da ut som dere har lagt inn godt med aksjer der! Hva for en app bruker du? Jeg bruker ladytimer og den endrer seg ikke etter når jeg setter positive el-tester og det er litt kjipt
Min kalender heter den! Er veldig glad i den :D Ja.. Får håpe det var nok :) Bare så lei av alle symptomer i dpo tiden.. Blitt ille etter ma'en.. Blitt så hormonella.. Svimmel og kvalm og trøtt.. Blæh! Beste tegnet for meg er nok og ikke føle DET :P

Min kalender heter den! Er veldig glad i den :D Ja.. Får håpe det var nok :) Bare så lei av alle symptomer i dpo tiden.. Blitt ille etter ma'en.. Blitt så hormonella.. Svimmel og kvalm og trøtt.. Blæh! Beste tegnet for meg er nok og ikke føle DET :p
Den så fin ut, tror jeg skal laste den ned å se jeg :) Symptomer er det værste! Nå når jeg har fått roet ned og vet at jeg har et problem, så kjenner jeg faktisk ikke noe til det lenger. Har ikke ømme bryst, noe jeg pleier å ha og kjenner ikke så mye til stikninger i magen heller, så for min del var det nok mye ønsketenkning. Rart hvordan tankene kan lure kroppen sånn:wideyed: Snart er nok symptomene reelle for oss begge vet du❤️

Den så fin ut, tror jeg skal laste den ned å se jeg :) Symptomer er det værste! Nå når jeg har fått roet ned og vet at jeg har et problem, så kjenner jeg faktisk ikke noe til det lenger. Har ikke ømme bryst, noe jeg pleier å ha og kjenner ikke så mye til stikninger i magen heller, så for min del var det nok mye ønsketenkning. Rart hvordan tankene kan lure kroppen sånn:wideyed: Snart er nok symptomene reelle for oss begge vet du❤️
Håper jeg snupp <3

Når på dagen tester dere? Jeg tester med morgenurin slik det står i bruksanvisningen at man skal, men lurer på om det kanskje kan gi bedre utslag om jeg tester på ettermiddagen?

Når på dagen tester dere? Jeg tester med morgenurin slik det står i bruksanvisningen at man skal, men lurer på om det kanskje kan gi bedre utslag om jeg tester på ettermiddagen?
Jeg testet først på ettermiddagen og perioden etter på morgenen. Tror ikke det har så veldig mye å si egentlig. Jeg ble forøvrig gravid begge periodene, men den første mistet jeg.

Back
Topp