Den kommer til å be om tester i 20 dager for å finne ut hvordan syklusen din er. Fikk du beskjed av legen om at du aldri har El? Eller var det bare en periode? Legen sa at vi ikke kunne få barn heller og nå er jeg gravid med nr 2 (uten hjelp) , så jeg stoler ikke på alt legen sierHar et spm her.. Jeg har prøvd cbfm for første gang og fikk høy på monitoren i 5-6 dager før jeg hadde maksimal i to dager med påfølgende høy. Trodde jeg da var ferdig med å teste, men den har bare fortsatt å kreve tester? Er dette normalt? Jeg har droppet det nå de to siste dagene siden den har stått på lav, men det er kanskje dumt av meg? Hører til historien at jeg fikk beskjed av legen om at jeg ikke har el, så her er det noe rart, eller??
Legen sa så. Jeg hadde i hvertfall ikke hatt el de tre gangene jeg var og tok blodprøve. Så om jeg har hatt det, så er i såfall lutealfasen min alt for kort, siden jeg tok blodprøvene på dag 20-21 og har hatt mensen på dag 26-27 :/ Skal sies at jeg fikk høy på monitoren på dag 22 denne gangen og har enda ikke fått tr på besøk i dag cd29..
du er i dpo-land du også eller?
Snart er nok symptomene reelle for oss begge vet du