Vi som bruker CBFM ;) !

Ja det hjelper når el endelig inntreffer!! Hadde selv 3 dager med ømhet og smerte før el denne pp! Satser på at det betyr et godt og sterkt egg som lar seg befrukte :)
Eneste man tenker er... Håper det er nok.. Kansje vi burde igjen.. Og ja.. Man blir tullerusk :) Hadde sikkelig vondt et par timer igår.. Og øm på venstre side idag.. Som om jeg har trent.. Men ja.. Nå np jeg bare håpe :)

Heisann :)

Nå er jeg i første PP med cbfm. Fikk maks dag 14 og 15, men maskinen ba ikke om flere tester dag 16...? Normalt..? Jeg tror EL er over, for nå er utfloden blitt tykkere og hvitere igjen, den var blank dagene med maks + mye smerter! :)

Mannen sov når eg kom hjem i dag, så ingen aksjer i dag :( Men la inn aksjer søndag, mandag og tirsdag. Håper dette holder :P Haha!

Og noen med erfaringer ved å gå på bidronninggele og wild yam når man bruker cbfm?

Veeldig kjekt å få denne på morgenkvisten, 10 dpo :D jeg fikk ikke maks på monitoren denne pp, men hadde tydeligvis eggløsning! Flaks at jeg testet ved siden av :) og for de som lurer så fikk jeg maks første pp, men ikke andre pp med monitor, muligens pga tidlig SA i forrige pp.

Lykke til alle sammen! :D

image.jpeg

Har hatt HØY i 15 dager nå.. Dette er første måned med monitoren.. Men jeg fant el med el tester for 11 dager siden.. Hvor lenge skal den holde på å be om tester?? :/

Har hatt HØY i 15 dager nå.. Dette er første måned med monitoren.. Men jeg fant el med el tester for 11 dager siden.. Hvor lenge skal den holde på å be om tester?? :/

Den bruker som regel å be om alle 20 tester den første syklusen du bruker den for å bli kjent med deg. Hvis du har en lang syklus så kan det også hende den ber om 20 tester neste periode du bruker den også. Slik var det hos meg i allefall :) du har sikkert også funnet ut at det ikke er sikkert den finner max første gang du bruker den?:) så ikke bli stresset om den ikke finner max denne gangen, siden du selv har testet ved siden av med el-tester og funnet el så veit du at du har hatt el denne mnd. Skulle det ikke klaffe denne mnd så er det nok stor sjans for at du får max neste periode du bruker monitoren. Dessuten fikk jeg over 15 dager med høy andre perioden jeg brukte min og trodde jeg ikke skulle få el den mnd. Men max kom på siste test dag og el kom senere enn jeg trodde.

Så ikke gi opp! :)

Den bruker som regel å be om alle 20 tester den første syklusen du bruker den for å bli kjent med deg. Hvis du har en lang syklus så kan det også hende den ber om 20 tester neste periode du bruker den også. Slik var det hos meg i allefall :) du har sikkert også funnet ut at det ikke er sikkert den finner max første gang du bruker den?:) så ikke bli stresset om den ikke finner max denne gangen, siden du selv har testet ved siden av med el-tester og funnet el så veit du at du har hatt el denne mnd. Skulle det ikke klaffe denne mnd så er det nok stor sjans for at du får max neste periode du bruker monitoren. Dessuten fikk jeg over 15 dager med høy andre perioden jeg brukte min og trodde jeg ikke skulle få el den mnd. Men max kom på siste test dag og el kom senere enn jeg trodde.

Så ikke gi opp! :)
Neida, gir ikke opp :) bare kjedelig med alle disse testene når jeg har hatt el.. Syklus er på 28-29 dager og idag er jeg på cd26.. Og den vil ha tester enda;) men får bare stå i det :)

Neida, gir ikke opp :) bare kjedelig med alle disse testene når jeg har hatt el.. Syklus er på 28-29 dager og idag er jeg på cd26.. Og den vil ha tester enda;) men får bare stå i det :)

Det kan jeg skjønne er kjedelig! Får bare følge monitorens ordre enn så lenge ja ;) Lykke til videre! :)

Ja hvor mange ? Blir lei av å tisse i kopp hver dag :D

Er du i gang med 2. Måned med monitor nå? Fått MAX?

Du trenger ikke tisse i kopp. Det står i bruksanvisningen at du kan holde testen i urinstrålen i 3 sekunder. Jeg brukte kun kopp når jeg trodde jeg skulle få maks hehe :p

image.png

Du trenger ikke tisse i kopp. Det står i bruksanvisningen at du kan holde testen i urinstrålen i 3 sekunder. Jeg brukte kun kopp når jeg trodde jeg skulle få maks hehe :p

Vis vedlegget 162984

I know.. Men har så lett for å sprute hit og dit når strålen treffer pinnen.. Blir mer renslige her når jeg bruker kopp. :) mulig jeg er klønete altså men poenget var at jeg lei av å teste HVER dag...

Tusen takk for tipset uansett :)

Har et spm her.. Jeg har prøvd cbfm for første gang og fikk høy på monitoren i 5-6 dager før jeg hadde maksimal i to dager med påfølgende høy. Trodde jeg da var ferdig med å teste, men den har bare fortsatt å kreve tester? Er dette normalt? Jeg har droppet det nå de to siste dagene siden den har stått på lav, men det er kanskje dumt av meg? Hører til historien at jeg fikk beskjed av legen om at jeg ikke har el, så her er det noe rart, eller?? Evt når regner man dpo? På dagen med høy eller lav etter maks??

Back
Topp