Krysser fingrene de funkerSmertestillende inntatt, håper de hjelper..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene de funkerSmertestillende inntatt, håper de hjelper..
Bildeeee??Vi klarte det! Kjøkkenet er tegnet, bestilt og betalt. Puh, tålmodig dame som hjalp oss![]()
Hoho. Bare pass på kortet ikke er linka til noen kontoOk, frøkna, 4 år sitter og ser film på NRKsuper på datamaskinen (tror jeg), brått så hører jeg hun snakker om at den er til henne og den er til mamma, og hva tar jeg henne i å se på??
Tidlig krøkes den som god shopper skal bli...
Vis vedlegget 163033
Jeg skjønner ikke hvordan hun kom inn på den siden.Hoho. Bare pass på kortet ikke er linka til noen kontohahah
God på data hun derJeg skjønner ikke hvordan hun kom inn på den siden.
Er ei side for dameklær og jeg har aldri brukt maskinen hennes.
Hun har egen maskin (en gammel utdatert en fra jobben til mannen) så ingen kort er linket mot noe
Jeg har heller aldri hørt om den siden før heller (men mye fint, og mye rart der)
Veldig godt du får masse oppfølgning ♡♡stikker innom en snar tur før legging av snuppa
ikke noe fødsel eller modning på gangmen de hadde prøvd å stoppe det om det hadde vært noe
de beregner termin etter oul nå så tidlig, for dager har STOR forskjell pga det stoffet de produserer i lungene kommer ikke før i løpet av uke 23. de klarer seg rett og slett ikke utenfor magen før da. glad jeg får god oppfølgning
![]()
Link, please? Hihi. Må ha hjørnebeskyttere selv. Og har ikke ikeaHer er det egentlig mannen som shopper mest på nett.
Han er ebay frelst. Eks så kjøpte han sånne hjørnebeskyttere til bordet på ebay.
Alt for å slippe å dra på ikea![]()
Vi får se på det.God på data hun derkanskje dere må shoppe litt der
![]()
Haha sykt bra !Ok, frøkna, 4 år sitter og ser film på NRKsuper på datamaskinen (tror jeg), brått så hører jeg hun snakker om at den er til henne og den er til mamma, og hva tar jeg henne i å se på??
Tidlig krøkes den som god shopper skal bli...
Vis vedlegget 163033
Finner du noe fint?Vi får se på det.
Sitter selv og ser på siden der nå![]()
Hvem side ?Vi får se på det.
Sitter selv og ser på siden der nå![]()
Skal se om gubben har linken på sin telefonLink, please? Hihi. Må ha hjørnebeskyttere selv. Og har ikke ikea![]()
Ja det var bra den kom ut for den var ikke penHurra for det![]()
Gikk mye bedre enn sist heldigvisSå bra. Håper det gikk greit
Som de ikke gjorde. Kjipt å ikke kunne ta ibuxKrysser fingrene de funker![]()
Fjernet mange?Gikk mye bedre enn sist heldigvis
Hvorfor kan du ikke ta det? Tåler du det ikke?Som de ikke gjorde. Kjipt å ikke kunne ta ibux