Skravletråd februar!

Håper du slipper det :) snuppa her er sen høst barn så litt annerledes :)

Det er ikke godt :/ hadde både bekkenløsning og låsning med N. Har bekkenløsning nå, men jeg klarer å løfte bena når jeg sitter! Håper ikke ditt er så ille :/ slike smerter er vondt ...
Tja, jeg klarer da meg uten krykkene enda, har fysio 1-2 dager i uka og det hjelper veldig. Men etter gårdagen er jeg helt gåen. Min største frykt er at det ikke blir bedre etter noen dager :(

Tja, jeg klarer da meg uten krykkene enda, har fysio 1-2 dager i uka og det hjelper veldig. Men etter gårdagen er jeg helt gåen. Min største frykt er at det ikke blir bedre etter noen dager :(
Den ser jeg :( har du låsning eller løsning? Merker at musklene mine presser på nerven bak på høyre side. Helt øm bare av å ta der. Satser på at du slipper krykker ❤️ mine er i kjelleren etter sist

Den ser jeg :( har du låsning eller løsning? Merker at musklene mine presser på nerven bak på høyre side. Helt øm bare av å ta der. Satser på at du slipper krykker ❤️ mine er i kjelleren etter sist
Løsning.. hadde det sist også, bare at da begynte det ikke like tidlig.. håper det blir litt lettere når vinteren er over,slipper å være redd for å skli til på isen osv :)

Har egentlig hatt snop i helgen som egentlig ikke fristet. Nå fikk jeg akutt lyst på noe. Men vet ikke hva

Back
Topp