God bedringNeikaster opp osv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringNeikaster opp osv
![]()
Fysj daNeikaster opp osv
![]()
Håper du får time fortMhm visdomstanna
Ja ikke sant velHørtes herlig ut![]()
Det vil jeg tro jaNettopp, hukommelsen svikter stadig i min alder![]()
Vi får se da. Gruer meg til den timen..Håper du får time fort![]()
Du kjenner kanskje til det?Det vil jeg tro ja
Bedre å bli kvitt smertene vel?Vi får se da. Gruer meg til den timen..
Har du hull?Au jeg har vondt i tanna mi
Tja, jeg klarer da meg uten krykkene enda, har fysio 1-2 dager i uka og det hjelper veldig. Men etter gårdagen er jeg helt gåen. Min største frykt er at det ikke blir bedre etter noen dagerHåper du slipper detsnuppa her er sen høst barn så litt annerledes
![]()
Det er ikke godt :/ hadde både bekkenløsning og låsning med N. Har bekkenløsning nå, men jeg klarer å løfte bena når jeg sitter! Håper ikke ditt er så ille :/ slike smerter er vondt ...
En av mine største bragderBra du er stolt!!![]()
ÆsjNeikaster opp osv
![]()
Hahahvem vant??
Den ser jegTja, jeg klarer da meg uten krykkene enda, har fysio 1-2 dager i uka og det hjelper veldig. Men etter gårdagen er jeg helt gåen. Min største frykt er at det ikke blir bedre etter noen dager![]()
Løsning.. hadde det sist også, bare at da begynte det ikke like tidlig.. håper det blir litt lettere når vinteren er over,slipper å være redd for å skli til på isen osvDen ser jeghar du låsning eller løsning? Merker at musklene mine presser på nerven bak på høyre side. Helt øm bare av å ta der. Satser på at du slipper krykker
mine er i kjelleren etter sist
Det skal jegSå deilig å få litt avlastning
Slapp av og nyt litt "fri"![]()
Har ikke blitt så gammel at det har skjeddDu kjenner kanskje til det?![]()
Tror det i visdomstanna jaHar du hull?![]()
Joda men tannlegeskrekk og en forferdelig trekking av visdomstann før gjør ikke skrekken bedreBedre å bli kvitt smertene vel?![]()