Ja må nok det. En visdomstannEn tann du må trekke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må nok det. En visdomstannEn tann du må trekke?
Ski er gøyMå få meg ski
Åh. De er vonde... Har foreløpig faktisk bare ei til nåJa må nok det. En visdomstann
Har bare slalomskiSki er gøy
Jeg har fått 4. 3 er ikke helt uten tror jeg. En er trukketÅh. De er vonde... Har foreløpig faktisk bare ei til nå
Ah greit med vanlig langrennski ogsåHar bare slalomski
Ja. Er det jeg har lyst påAh greit med vanlig langrennski også
Nettopp, hukommelsen svikter stadig i min alderNei når du er så gammel så kan du ikke det![]()
Hørtes herlig utJeg og kengubarnet har vært på en fantastisk herlig skitur![]()
Bra du er stolt!!Nei, eller i går var jeg gammel, og sikker 250 ganger så stolt av meg sel som de på 20![]()
Hørt at de er vonde :/ skulle rotfylt tann jeg. Men pga blodfortynnende må det vente. Midlertidig fyllingen datt ut så fått hull langt nede i tannen ogMhm det er det. Må ringe tannlegen i morgen, den tannen må ut
Blir jo fort sånn når man er mye alene med barnetJa, men jeg glemmer liksom at det er et valg. Hender seg han må be om å gjøre ting med tuppa for jeg er Vant til alt på min måte. Huff![]()
Æsj daAu jeg har vondt i tanna mi
Lykke til med prosjektetJa.jeg går ikke lett ned i vekt heller, så må kutte mye :/
![]()
God bedringNeikaster opp osv
![]()
Jeg kjøpte for 3 år sidenJa. Er det jeg har lyst på
Så deilig å få litt avlastningEtter at gubben har hatt nesten barnefri i helgen (det vil si han har kommet ut til hytta utpå formiddagen etter å ha sovet etter jobb og vært der i 4-5 timer) er det herlig at han tar legging i kveld og at mini faktisk vil til gubben og kose der. Mini har vært skikkelig klegg og mammadalt i helgen og skal helst i armene mine. Så godt å se at far også er akseptabelt. Så ligger jeg da her henslengt i senga og ser på at mini koser med gubben og er i ferd med å sovne (håper jeg)
Mhm visdomstannaÆsj datannverk?