Så kjipt daVi skulle egentlig møte ei venninne og barna hennes i dag men har ikke hørt noe mer så da utgår det vel
Har hun ikke sagt ifra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt daVi skulle egentlig møte ei venninne og barna hennes i dag men har ikke hørt noe mer så da utgår det vel
Ser denJa det gjør jeg nok, bare ikke så flink til å prioritere slikt![]()
Åja. Sånn settDe må det om noe er galt; )
Å så har de nattevakt innimellom
Håper det ble en flott turJa gleder ossgutta er så glad i skogen!
Nei. AldriIkke i helga heller?!![]()
Skulle ønske vi hadde det sånnJa,det blir noe annet![]()
Takk, jeg er stolt som en haneGratulerer med svennebrevN har fått ski av oldeforeldrene, men tror hun er litt liten enda
![]()
Så gøy, må seNytt underforum, Husk og hjem
http://forum.babyverden.no/forums/hus-og-hjem.1369/
Jada, det blir nok bedreGod ettermiddag
Grattis med svennebrev!
Så artig at hun fikk prøvd seg på skiøvelse gjør mester
![]()
Dere får det, når dere bygger eller kjøper dere hus snuppaSkulle ønske vi hadde det sånn![]()
Ja. Om noen årDere får det, når dere bygger eller kjøper dere hus snuppa![]()
Går bra så langtKlarer du det så er jeg mektig imponert!!![]()
Høres veldig kjent utListegalskap, det lider jeg av. Jeg er listoman. Dere har vel sett listene mine før i forkant av at det skjer noe.
I morgen er det femårsdag her.
Så jeg har liste.
![]()
Godt det er flere enn meg.Høres veldig kjent ut
Det har du rett til å væreTakk, jeg er stolt som en hane
Vi valgte å vente til i år med ski, hun ønsket seg i fjor, men forståelsen er en helt annen i årmen noen tar det jo lett da
![]()
LikerSå herlig at mannen har kommer hjem! Og har fri! Eller han og tuppa holder på å installere strøm på det nye soverommet, han jobber hun laget mat av sagsponsiden tuppa styra i 2,5 time (!!!
) i natt er jeg fryktelig trøtt så mannen sa jeg måtte legge meg nedpå. Jeg hadde nesten glemt at det er et valg når vi er to.
Så nå ligger jeg her da å bare slapper av![]()
De sangene må du gjerne dele med ossHar laget et fjerde vers på Ollebolle-sangen og frøkna ville absolutt ha en sang om en sommerfugl som ligner et hjerte