Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaFøles sikkert godt når alt begynner å falle på plass ja. Sover lille sånn at dere får litt kjærestetid i kveld da?
Jeg må vente til de eldste er i seng før middag.Endelig sovna frøkna. Nå er det påtide med tacooo![]()
Så deilig! Hva syr du?Ja![]()
Lille sover nå. Nettopp sovna. Så ikveld skal vi nyte ei øl og taco. Han skal se en film og jeg sy![]()
Tusen takk. Det skal viHøres herlig ut!!
Kos dere i nytt hus!
Ja, morsomt snåltHehe, ser ofte litt snålt ut i starten![]()
BabytingSå deilig! Hva syr du?
Hva skal dere ha?Jeg må vente til de eldste er i seng før middag.
Hvordan lager du tacoen?
Fetaost på taco den har jeg ikke hørt før, må prøvesHva skal dere ha?
Kjører ganske standard. Idag er det kjøtt, ost, isbergsalat, fetaost, paprika, mais, vårløk, salsa, knuser nachos inni tortilla lefsa og rømme![]()
Hvorfor ikke?Nja ikke helt
Bra formen er på toppHer er vi i fin form igjen alle mann. I dag har vi prøvd lekeland for første gang. Jentungen synes det var stor stas![]()
Ok, bra det bedret segBlåste så mye at snøen pisket i ansiktet, men ble bedre![]()
Har enda ikke kommet over et barn som ikke liker detBra formen er på topp
Stas med lekeland da!
Har kommet ganske mye snø her i dag.Ok, bra det bedret seg
Piskende snø er ikke kult![]()
Helligejul, jeg inviterer meg selv på middag snart!!I går var det kyllingfile marinert i ingefær, chili, hvitløk, olje og honning med søtpotetpure og smørdampet gulrot og brekkbønner
Smuldrepai med eplekompott til dessert
Deilig å finne alt man trengerVar det jeg skulle ha og litt til![]()
Her er begge lagt og sover søttSå herlig ❤ jeg skal snart hive et barn i dusjen og håper det andre snart sovnerså skal jeg finne frem snopet bare jeg har tatt kjøkkenet Hehe
![]()
Akkurat gårsdagens var egentlig ganske enkel å lage.Helligejul, jeg inviterer meg selv på middag snart!!![]()
Hva slags snop?Her er begge lagt og sover søtt
Jeg har kollapset i sofa og skal finne snop snart![]()
Her er begge lagt og sover søtt
Jeg har kollapset i sofa og skal finne snop snart![]()