P
prinsessemamma♡
Guest
Fikk resultatet idag, og den er bare på 26. Er ikke det veldig, veldig lite? Usikker på hvor mange dpo men en goood uke siden testene begynte bli svakt positive...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du tilbake å ta en prøve til? Det er stigningen som er viktig. At det dobler seg hver 2 dagFikk resultatet idag, og den er bare på 26. Er ikke det veldig, veldig lite? Usikker på hvor mange dpo men en goood uke siden testene begynte bli svakt positive...
Skal du tilbake å ta en prøve til? Det er stigningen som er viktig. At det dobler seg hver 2 dag![]()
Krysser fingrene for at den bare stigerJa på torsdag! Hååååååper det![]()
Det høres bra utFått svar på hcg prøven! Fikk nesten bakoversveis! Gått fra 26 den 11/2 til 3900 igår den 18/2 det er vell bra? Eller?
Det er nok veldig bra!Fått svar på hcg prøven! Fikk nesten bakoversveis! Gått fra 26 den 11/2 til 3900 igår den 18/2 det er vell bra? Eller?
Fått svar på hcg prøven! Fikk nesten bakoversveis! Gått fra 26 den 11/2 til 3900 igår den 18/2 det er vell bra? Eller?
Har du noen symptomer nå da? Nå bør du hvertfall få sterke graviditetstesterFått svar på hcg prøven! Fikk nesten bakoversveis! Gått fra 26 den 11/2 til 3900 igår den 18/2 det er vell bra? Eller?
Der ser du, ingenting å uroe seg for
Men det var jo en skikkelig økning da! Kanskje det er to?!![]()
Har du noen symptomer nå da? Nå bør du hvertfall få sterke graviditetstester![]()
Er jo tvilling selvå har 6 andre tvillinger i familien, men bare 4 av dem er toegga da
![]()
Jeg bare tenker at en dobling annenhver dag ville gitt sånn ca 400 på den prøven etter en uke, men det varierer vel mye uansettBlir uansett spennende å se om du har to i magen på ul da
![]()
Nei du kan ikke få feil på bp, hvis de ikke har byttet den med noen andreJa jeg hadde også regnet meg ut til noe sånt :-D så bare hyggelig overraskelse♡ går det an å få feil på bp da?
Haha moro! Tenk om du får to!!![]()
Dobbel lykke ♡♡