Hcg blodprøve

• Trådstarter Trådstarter prinsessemamma♡
  • Opprettet Opprettet
P

prinsessemamma♡

Guest
Fikk resultatet idag, og den er bare på 26. Er ikke det veldig, veldig lite? Usikker på hvor mange dpo men en goood uke siden testene begynte bli svakt positive...

Har ikke noen erfaring med det selv, men her er tabellen jeg fant på nettet.
ImageUploadedByBV Forum1455538335.051529.jpg

Fikk resultatet idag, og den er bare på 26. Er ikke det veldig, veldig lite? Usikker på hvor mange dpo men en goood uke siden testene begynte bli svakt positive...
Skal du tilbake å ta en prøve til? Det er stigningen som er viktig. At det dobler seg hver 2 dag:)

Har du noen symptomer nå da? Nå bør du hvertfall få sterke graviditetstester :)

Litt sterkere ja, men ikke knallpositive så kan vær det er dårlige tester eller dårlig fargestoff. Er noen som heter 'test dig' jeg kjøpte i dk. Rosa og hvite staver. Har også fått time til UL om 2 uker :-D har ekstremt ømme å vonde bryster, å vært kvalm siden onsdag. Så det er vell bra tegn :)

Jeg bare tenker at en dobling annenhver dag ville gitt sånn ca 400 på den prøven etter en uke, men det varierer vel mye uansett :) Blir uansett spennende å se om du har to i magen på ul da :D

Ja jeg hadde også regnet meg ut til noe sånt :-D så bare hyggelig overraskelse :-)♡ går det an å få feil på bp da?

Back
Topp