Skravletråd februar!

Rydde og vaske litt tenkte jeg, men nå får jeg vist nye vinduer på stuen så jeg må vente til de er ferdig, så må jeg fyre i ovnen, er veldig kaldt på stua for å si det sånn :p men det er verd det,har tv på soverommet også så det er ikke synd i meg :p
Ha en fin dag på jobb :)
Grattis med nye vinduer:D

GOOOOOOOOD torsdag jenter!
hva skjer i dag da?

Jeg har kjørt "Elsa" til barnehagen der vi møtte ca 10 Elsa til.. Yepp karneval. Å guuud som hun har gledet seg :P
Snart får jeg besøk av Hopemor så da blir det vel liv i heimen... :hilarious:

skulle ha støvsugd før hun kommer også :wideyed:
Håper dere har hatt en herlig dag sammen:D

Skulle prøve å ta meg en god varm dusj mens mini lå på badegulvet. Pleier å gå strålende sa mini liker å herje rundt der imens. Men snakk om ufordragelig unge du. Sutret idet vi gikk på badet og satte i å hylgråte da jeg gikk i dusjen. Fikk en dusj på 2 min med en hylende unge utenfor som hylte til jeg var ferdig kledd. Nå er lei så lei av en unge som sutrer, gråter og er umulig fra vi står opp til han legger seg
Huff....så slitsomt:(

Idag brukte ikke snuppa lang tid på å sove :) herregud hun sto opp 07:00 idag ... :p
Nå skal jeg komme meg inn i skravling før jeg lager meg brødmåltid. Middag er ikke store hiten om dagen om det ikke er noe som er veldig godt :p

Fått nye gardiner i hus av mamma. Pappa har vært og fiksa masse i huset her. Og lille fikk seg leke på lekebutikken ab bestefar da vi var på sentertur. Så deilig å ha folk rundt seg som bryr seg :)
Så heldig du er!:D
Flotte mennesker!

Spennende kveld. Jeg er så sliten etter den siste tiden, at halvparten kunne vært nok. Frøken som kever alt for mye, og jeg strekker liksom ikke over alt. Sprunget opp nå noen ganger sa hun plutselig våkner og hyler :( får så vondt i meg når hun våkner sånn. Tenkte å endelig lage meg middag nå som hun var sovnet. Men kjenner jeg det rett, må jeg bare droppe det og springe resten av kvelden :/
Huff er det tenner eller sykdom? :/ lov å være sliten :) vi er jo bare mennesker vi og!

Hjemme fra jobb, butikk og tidligere jobb..
Nå venter jeg på kengubarnet og mannen. Kengubarnet har fjernet ett dren hos ørelegen nese hals spesialist men det siste må han i narkose for å fjernes.
Velkommen hjem:D håper dagen har vært fin!
Har han ikke bruk for dren lenger?:)

Back
Topp