HCG-nivå uke 5

baresol

Blir kjent med forumet
Hei! Tok en HCG-test hos legen for nesten en uke siden, da jeg var 5+1. Var hos legen igjen i dag og fikk vite at tallet da lå på et sted mellom 2400-2500 (husker ikke nøyaktig). Legen sa dette var normalt. Hva mener dere og hvilke tall hadde dere på dette tidspunktet?

5+5 (etter korrigert UL beregning i dag) så var min på 17 746. På 5+3 ville den vært rundt 8500 og 5+1 ca 4100.. Men nå har jeg bare måling fra 5+5 :) men fint tall :)

5+3 hadde jeg 12000, men alle har forskjellig stigning så det er vanskelig å sammenligne seg med andre.

Over 2000 etter uke 5 er normalen :) men ingen er like noe produserer mye og andre lave HCG verdier :) veldig individuelt :)

Takk. Blir litt bekymret når jeg hører deres tall bare.

Jeg målte ikke hos legen akkurat da, men fikk ikke 3+ på digital test før 5+5. Den slår ut på 2000. Så dine tall høres veldig normale ut! :)

Forøvrig har det gått bra med meg. Jeg har sett reka på ultralyd og hadde HCG på 27 000 7+5 :)

Jeg målte ikke hos legen akkurat da, men fikk ikke 3+ på digital test før 5+5. Den slår ut på 2000. Så dine tall høres veldig normale ut! :)

Forøvrig har det gått bra med meg. Jeg har sett reka på ultralyd og hadde HCG på 27 000 7+5 :)

Så bra å høre :)

Jeg fikk forøvig 3+ på digital test før jeg hadde vært gravid i 5 uker. Er det et dårlig tegn at nivåene ikke har steget så veldig den uka da? Jeg fikk også 1-2 uker da jeg kun var 12 dager på vei.

Jeg fikk forøvig 3+ på digital test før jeg hadde vært gravid i 5 uker. Er det et dårlig tegn at nivåene ikke har steget så veldig den uka da? Jeg fikk også 1-2 uker da jeg kun var 12 dager på vei.
Da ville jeg tatt en ny hcg hos legen for å se stigningen :)

Er regnet fra eggeløsningsdagen :) så du er 21-22 dager vis jeg telte riktig nå :) så da er normalen 1000 HCG :)

Takk =) Men du så det jeg skrev til hun andre også? At jeg testet 3+ på digital test før uke 5 og fikk 1-2 uker på en slik test da jeg bare var 12 dager på vei? Håper det ikke har noe å si..

Jeg fikk 1-2 10 dpo og 3+ 3 uker etter el :) men bare å høre med legen om ny test vis du er nervøs :) men HCG stiger i litt rykk å napp :)

Back
Topp