Da hadde jeg ikke bekymret megJa. Ble kvalm for ett par dager siden. Er trøtt, har ømme pupper og må tisse masse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg ikke bekymret megJa. Ble kvalm for ett par dager siden. Er trøtt, har ømme pupper og må tisse masse![]()
Da hadde jeg ikke bekymret megikke stress å sov det du trenger
ingen graviditet er like å ofte er det heller ikke bra å bekymre seg for mye heller
![]()
Takk for at du tar deg tid til å høre på meg <3
Bare koseligblir rolig av å se det er andre som er som meg da jeg skulle ha min første
nå har jeg vært igjennom så mye i dette området at jeg ikke lenger er så nervøs
har 2 sa og 2 ma bak meg i løpet av 1 år. Tror man blir litt hard før av sånn
![]()
Siden vi alle produserer hcg i forskjellig tempo så tenker jeg at det virker helt vanligSå tallet mitt er normalt?
Pust meg magen og stol på legen din❤ sier legen din at hcg nivået ditt er bra ville jeg stolt på det☺
Jeg fikk forøvig 3+ på digital test før jeg hadde vært gravid i 5 uker. Er det et dårlig tegn at nivåene ikke har steget så veldig den uka da? Jeg fikk også 1-2 uker da jeg kun var 12 dager på vei.
Men du har vel ingen ting som tyder på at noe er galt?blødninger eller noe?
Du kan jo evt. be om en HCG-måling til, men regner med at alt er som det skal være![]()