Klagetråd! :P

Har Basiron krem, men syns bare den tørker ut huden. Blir bedre etterhvert som huden får vent seg til den kanskje? :) Er Basiron rensegel en annen ting, eller er det samme?
Finnes en rensekrem og en gel, bruker begge. Ble tørr de to første ukene, men bruker en ekstra god fuktighetskrem etter basiron har trekt godt inn i huden :-)

Finnes en rensekrem og en gel, bruker begge. Ble tørr de to første ukene, men bruker en ekstra god fuktighetskrem etter basiron har trekt godt inn i huden :-)
Da må jeg gå innom apoteket og sjekke ut det i morgen! Får gi gelen litt mer tid da :) Har heldigvis en god fuktighetskrem som jeg bruker daglig, så får vi håpe det blir bedre snart :) Takk for tipset! :)

Oh så forferdelig ❤️
Jeg ble livredd har om dagen var i kjøpesenter med datteren min også fikk jeg så vondt i magen også føltes det til og med at det kom noe i trusa.... Fikk skikkelig dejavu det var slik jeg mistet første gangen... Ble så stressa løp på do men der var det ingenting... Dro hjem for å slappe av og roe ned heldigvis forsvant alt i løpet av en time ( tror det var luftsmerter) det er par dager siden og ikke hatt det siden.

Men vet hvordan det føles den ekstreme redselen for å miste....det verste at jeg har innbilt meg selv at jeg ikke er så bekymret....
Uff så grusom følelse. Jeg har også innbilt meg selv at jeg ikke er bekymret, men det er jeg jo. Kan visst ikke undertrykke den følelsen. Tror det blir litt lettere etter ul om en uke :) Krysser fingrene for at alt går bra med oss ❤

Ja, har inntatt sofaen og skal slumre til idol ;)

Og tenker at livet som gravid var så mye lettere når man ikke hadde barn fra før..hehe
Signerer denne :P kan ikke forstå at jeg hadde noe å klage på sist ;)

Kollektivtrafikk med hyper luktesans er ikke noe særlig :yuck:
Jeg lukter alt på en mils avstand om dagen, og når folk kommer inn på trikken etter å ha røyket er noe av det verste! :dead:

Jaaa, jeg er så enig! Det er nesten så jeg går av noen ganger, det lukter helt grusomt :p og jeg var jo røyker selv i mange år, men sluttet i oktober ifjor. Den stanken er den beste motivasjon til å aldri begynne igjen.

Takk :) Ja det håper jeg virkelig for det gjorde det ikke forrige gang :p

Klarer ikke helt å se det for meg, men husker jo fra tidligere graviditeter at det forsvinner etter hvert, men ikke hvem uke, merkelig hvor fort man glemmer når man føler seg bra igjen:)

Klarer ikke helt å se det for meg, men husker jo fra tidligere graviditeter at det forsvinner etter hvert, men ikke hvem uke, merkelig hvor fort man glemmer når man føler seg bra igjen:)
Ja på de fleste gjør den det. Håper jeg slipper kvalme hele svangerskapet denne gangen.

Jaaa, jeg er så enig! Det er nesten så jeg går av noen ganger, det lukter helt grusomt :p og jeg var jo røyker selv i mange år, men sluttet i oktober ifjor. Den stanken er den beste motivasjon til å aldri begynne igjen.

Uff!! Samme her :mad: har lyst å kjefte på dem som har på seg for mye parfyme eller lukter røyk:android: er så mangen som kommer innom jobb (butikk) med hvitløksånde også og jeg blir så dårlig

Er det mulig å bli mer kvalm? Med de to andre har jeg blitt dårligere rundt uke 8 - men ikke vært så dårlig som jeg er nå. Nærmer meg uke 8 og formen er verre noensinne :(

Føler meg som en ubrukelig mamma, kjæreste, venninne, kollega om dagen...

Har i hele dag følt meg vanvittig sulten og litt småkvalm, men har ikke lyst på noe som helst. Presser det i meg fordi jeg vet jeg trenger det, men det hjelper ingenting. Trodde det skulle bli bedre når jeg kom hjem og fikk slappet av litt, men det har bare blitt verre :(

Har i hele dag følt meg vanvittig sulten og litt småkvalm, men har ikke lyst på noe som helst. Presser det i meg fordi jeg vet jeg trenger det, men det hjelper ingenting. Trodde det skulle bli bedre når jeg kom hjem og fikk slappet av litt, men det har bare blitt verre :(
Føler med deg, her har kvalmen kommet å gått.. noen dager med og noen uten, og den kvalmen er virkelig en pest og en plage!!:)
Det blir bedre ♡

Føler med deg, her har kvalmen kommet å gått.. noen dager med og noen uten, og den kvalmen er virkelig en pest og en plage!!:)
Det blir bedre ♡
Håper det! Akkurat nå har jeg et veldig ambivalent forhold til det :P Ikke gøy å ha det sånn, men samtidig klamrer jeg meg til alle symptomer som kan tyde på at dette kan gå bra :)

Håper det! Akkurat nå har jeg et veldig ambivalent forhold til det :P Ikke gøy å ha det sånn, men samtidig klamrer jeg meg til alle symptomer som kan tyde på at dette kan gå bra :)
Ja, det tyder absolutt på at noe skjer i kroppen - noe positivt :D

Back
Topp