Fant du noe inspirasjon?Ser idol. Skal krype til køys om ikke alt for lenge. Har sittet på pintrest og sett på inspirasjon til badet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant du noe inspirasjon?Ser idol. Skal krype til køys om ikke alt for lenge. Har sittet på pintrest og sett på inspirasjon til badet![]()
Så søt hun er!
Kos deg på foreningDa er det barnetv for mini før leggetid og jeg skal i forening. Håper han sovner greit i kveld og ikke bruker 1 time+++ før han finner roen til å sovne
Hva ble det idag?Må vel få laget noe middag snart
Det er alltid deiligTakk takkgreit å trimme kroppen
![]()
Jada, massevis. Enkelt og stilrentFant du noe inspirasjon?
Jeg skal få svennebrevet mitt på lørdagSnart helg
Noen som har planer?
Kan ikke ligge på latsidenSelvfølgelig
Flinka!
Det ble tomatsuppeHva ble det idag?![]()
Fin planJeg skal få svennebrevet mitt på lørdag![]()
Håper hun sover søtt nåDa starter leggekampen.. egentli begynte frøkna å bli trøtt for godt over en time siden. Ligger i vår seng og sjabber og babbler. Endelig fullført flaska si... spent på hvor lang tid dette tar.
Det du vil ha?Jada, massevis. Enkelt og stilrent
God bedring til hodetDa har jeg rocket. Det var ikke lurt med den hodepinen jeg har
Ja, det gleder jeg meg til. Er ekstra stas å være snart 28 år å endelig få det syns jeg. Det er en høytidelig sermoni også skal jeg ut å spise med sjefene og mannen etterpåFin plan![]()
Høres koselig utJa, det gleder jeg meg til. Er ekstra stas å være snart 28 år å endelig få det syns jeg. Det er en høytidelig sermoni også skal jeg ut å spise med sjefene og mannen etterpå![]()
Ja, virker sånnDet du vil ha?
Takk for detGod bedring til hodet![]()
Legge meg tidlig...Hva er planene for kvelden?![]()