Sa de noe om hvor lang tid det kunne ta?Ja det håper jeg virkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sa de noe om hvor lang tid det kunne ta?Ja det håper jeg virkelig
Det er godt. Vi hadde fiskegrateng. Tuppa spiste kjempe myeFiskepinner i dag !
trilla en hel time før hun sovna. Og da våkna hun igjen etter 30 minutterHehe,sov hun lenge da?
Så søt da
Lang tur ble det for det tok en hel time for frøkna å sovne :/Ble innedag i dag ja.
Deilig med lang tur. Og ikke lenge til lørdag. Tida går fort dit![]()
det var bare ikke koseligOk da så
Hehe jaja, men jeg har egentlig masse energi. Fatter ingentingGrunn er livet generelt![]()
Ble visst tomatsuppe. ..Det er godt. Vi hadde fiskegrateng. Tuppa spiste kjempe mye![]()
Kanskje jeg fikk før helga om jeg var heldigSa de noe om hvor lang tid det kunne ta?
Hihi takkSå søt da![]()
Får håpe det bare er en periode da. Gravid er du vel ikke?det var bare ikke koselig![]()
Hehe jaja, men jeg har egentlig masse energi. Fatter ingenting
Håper hun sover rasktDa starter leggekampen.. egentli begynte frøkna å bli trøtt for godt over en time siden. Ligger i vår seng og sjabber og babbler. Endelig fullført flaska si... spent på hvor lang tid dette tar.
Er du trøtt?Håper hun sover rasktspent her idag. Jeg detter av lasset snart
![]()
Ja jeg håper detFår håpe det bare er en periode da. Gravid er du vel ikke?![]()
Sover hun nå?Da starter leggekampen.. egentli begynte frøkna å bli trøtt for godt over en time siden. Ligger i vår seng og sjabber og babbler. Endelig fullført flaska si... spent på hvor lang tid dette tar.
Ligge på sofaenHva er planene for kvelden?![]()