Trene!Velkommen hjem
Hva skal du i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trene!Velkommen hjem
Hva skal du i kveld?
Ha ha ja jøssTakk, du også![]()
Håper legging går greitDa er det barnetv for mini før leggetid og jeg skal i forening. Håper han sovner greit i kveld og ikke bruker 1 time+++ før han finner roen til å sovne
Er vel sånt som kan skje.Nei i grunn ikke. Var sjelden de ble usynkronisert også men min hadde nå uansett blitt det
Den var søt ja
Ble innedag i dag ja.Håper og det løyer. Her ble det 2 timer trilleturuheldigvis sov bare L i en halvtime av den turen. Men hun fikk vært ute og sett masse iallefall
![]()
Går veldig bra her. Takk som spørgleder meg til lørdag når mannen kommer
![]()
Takk for påminnelsenDa er det barnetv for mini før leggetid og jeg skal i forening. Håper han sovner greit i kveld og ikke bruker 1 time+++ før han finner roen til å sovne
Håper også det. Han har vært sutrete og fæl egentlig siden 16.30 tiden så nå tok jeg han med i sengen. Der herjer han rundt som ingenting har skjeddHåper legging går greit
Greit med en god turSå herlig!![]()
Hehe,sov hun lenge da?Greit med en god tursynd frøkna ikke sov de to timene da
![]()
Ser den.Ja, bankingen er ikke ille, men når de holder på med stikksag er det ille.. de skar ut til 2 nye vinduer også i dag![]()
Hva skal dere ha?Må vel få laget noe middag snart
Grunn er livet genereltJa men prøver å finne en grunn![]()
Arg mente selvsagt tuttene. Teite autokorrektLurer på hvor mini gjør av alle guttene. ..:-/
Ja det håper jeg virkeligEr vel sånt som kan skje.
Håper den kommer fort da![]()
Uff da...Lurer på hvor mini gjør av alle guttene. ..:-/
Fiskepinner i dag !Hva skal dere ha?