Jeg sitter å venter på at lille skal sove siste lurJeg er på jobb
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sitter å venter på at lille skal sove siste lurJeg er på jobb
Du da?
Ah. Hvorfor ville de vente? Ikke helt klare enda?Ja!ble ikke noe hull i dag, de skulle vente litt
![]()
Skjønner godt du stakk litt hjemmefra. Blir vel halvt gærn av alle lydeneHar vært noen timer på jobb, Snekkerne bråket sånn at jeg tok litt fri og var på jobb, de hadde litt tid å snakke med meg i dag
Også har jeg vært på svømming med fysio. Nå ligger jeg i sengen og venter på at snekkerne skal bli ferdig så skal jeg hente snuppa.
Hva hsr du gjort? Hvordan er humøret på tippa i dag?
ikke stortHva gjør dere flotte damer idag da?![]()
det gikk fintHvordan gikk det?
barnas hus er farligskal en tur på barnas hus sammen med bestevenninnen min og nevøen min på 3 uker nesten![]()
gjorde du ?Random quote, men så deg på fb og så fine dere er altså deg og frøkna di!
Godt de fikk tatt bildene, når får dere svar?
Får svar om en uke CaHvordan gikk det?
Håper og det løyer. Her ble det 2 timer trilleturBlåser bra surt her dahåper det løyer litt. Hvordan går det i huset?
Ble 2 timerDeilig å komme seg ut en turher blåser det skikkelig surt så var ikke veldig deilig ute, men var godt å komme inn etter 7 km i vind da
nei da kan det være greit å ikke ha hu i vogna ned der.
Ja. Ble em lang tur. Trilla i 2 timerkoselig med trilletur!![]()
Jobb? Nettopp begynt i ny jobb. Da er det vel vanlig å være ekstra slitenGud jeg er så sliten om dagen ! Bare sover !! Skjønner ikke hvorfor
Joda men har ikke jobba på 2 dager nåJobb? Nettopp begynt i ny jobb. Da er det vel vanlig å være ekstra sliten![]()
ÅåjaJoda men har ikke jobba på 2 dager nåvar ikke sliten etter jobb forrige uke, men nå er det helt jævlig
![]()
Ble en enda søtere en fra ReflexHørt mye positivt om de, har aldri prøvd selv da![]()
Kjøpte Reflex sinBlir fort klamme men ellers hode dresser
Ja men prøver å finne en grunnÅåjasliten generelt da?
![]()
Flink du er . Må lade min jeg for den dødeVært deilig å gått så langt. 2 timers trilletur10.000 skritt er iallefall nådd
![]()
Softsheldress eller vanlig?Kjøpte Reflex sin![]()
Det har det vært jaGrei dag på jobb da?
Du er gravidGud jeg er så sliten om dagen ! Bare sover !! Skjønner ikke hvorfor
Vanlig. Kan ta bilde når jeg kommer hjem. Sikkelig jentedress hihiSoftsheldress eller vanlig?
Heldig med vind. Blåser helt sykt her :/ ikke dårlig !!Ble 2 timer![]()
Helt vindstille og 7km her og![]()