Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det på tirsdag jaSå tidlig de er ferdig?
Matte i dagLeselekse eller matte?![]()
God ettermiddagGod morgen. Her er det full fart allerede!hva gjør dere i dag? Jobb? Perm?
Tja si det duhurra hei og hopp.... hva er det til middag i dag?
Du høres ut som den luksusfruenGod ettermiddag
Her er det turnusfri idag! Negldame og shopping mens huset mitt blir vasket!![]()
Idag blir det hamburger og salathurra hei og hopp.... hva er det til middag i dag?
Å ja, var sikker på det var autocorrect som spilte deg et pussJeg stiller opp på intervjuer fordi synes det er veldig kjekt![]()
Der kan du se, du er spennende og tøff!Nei, akkurat. Syns jeg selv er modighar ikke fått de i hus enda da men.haha
OkeiEr det på tirsdag ja
Ja jeg vasket klær så gikk fort i svingene upsÅ ja, var sikker på det var autocorrect som spilte deg et puss![]()
Hehe, takk for pep-talkenDer kan du se, du er spennende og tøff!![]()
Noen dager bare er sånn. Det er lovLite skravlelyst i dag kjenner jeg
Du har det godt ser jegGod ettermiddag
Her er det turnusfri idag! Negldame og shopping mens huset mitt blir vasket!![]()
Sånn er det noen dager. Håper du får litt avlastning utover kveldenWohoo snart kommer mannen hjemmerker lille J sliter meg ut idag. Skal henge på armen heeele tiden
![]()
ooohhh.. rømmegrøt! namm!!!!!Rømmegrøt og bacon tenker jeg. Tuppa har dans rett etter middag.
Enn dere?
koteletterhurra hei og hopp.... hva er det til middag i dag?
JaLitt for hektisk etter min smak
Du hatt en fin dag?