Sleepwalker
Elsker forumet
Haha.. her i huset er alt i høyden, ser rimelig spesielt ut rundon!Haha ja jeg var rimelig kjapp med å legge den høøyt oppe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. her i huset er alt i høyden, ser rimelig spesielt ut rundon!Haha ja jeg var rimelig kjapp med å legge den høøyt oppe![]()
Er han ferdig på skolen ?
hihi husker N var frustert når henne ville ting hun ikke kunne som mindre synes det var litt morsomt jegGod dagher er jeg og lille J hjemme
Hun er sinna nå fordi hun ikke klarer å krabbeogså fordi hun ikke får leke med pappa sin bak id
![]()
Ja, men du minimerer arbeidet du må gjøre for hånd.Hihi. Men veien opp til huset og verandaen må uansett måkes for hånd da vet duhihi
Så tidlig de er ferdig?Ja det er han
Jeg fikk tatt det viktigste nå mens frøkna sover. Hopet seg opp med flasker på kjøkkenet.Helt sant. Hoper seg bare opp jo lengre jeg sitter å ser på alt jeg burde gjort!![]()
Hihi, det er sant.Ja, men du minimerer arbeidet du må gjøre for hånd.![]()
Uuh. God ide!Haha skal ikke bare ha en butler daså kan du ha sånn fancy liten bjelle
![]()
Vi er ikke der ennå. Men noe er plassert høyt oppe. Her om dagen hadde hun fått tak i samboers lommeknivHaha.. her i huset er alt i høyden, ser rimelig spesielt ut rundon!![]()
Synes da ikke flisene dine var kjedelige?!Hehe, jo i valg av farger og mønstre og sånn så et jeg detjeg er sånn som kjører safe
![]()
Sjelden babyverden ringer megDe er så nydelig når de sover
Jeg sovnet bomsa her fikk ikke sove rett etterpå
var visst trøtt like vel
nå må jeg samle sammen klær og komme meg i kjelleren å vaske klær. Babyverden ringer meg rundt 12:15 :O
Ikke noe viktig vil jeg troHva har jeg gått glipp av mens jeg ikke har vært her?
Jeg stiller opp på intervjuer fordi synes det er veldig kjektSjelden babyverden ringer meg![]()
Selvsagt har Musemor musearmMusearm/tennisalbue gjør utrolig vondt.
Får behandling og har treningsøvelser jeg må gjøre.
Er venstre arm og jeg er venstrehendt. Derfor jeg lurte på hvordan i svarte høyrehendt klarer seg for en stund siden
Har du ringt nå?.Hihi, det er sant.![]()
Nei, akkurat. Syns jeg selv er modigSynes da ikke flisene dine var kjedelige?!de var spreke!
Litt for hektisk etter min smakhatt en fin morgen ?
Så flink![]()
Rømmegrøt og bacon tenker jeg. Tuppa har dans rett etter middag.hurra hei og hopp.... hva er det til middag i dag?
Leselekse eller matte?Leksetid med kengubarnet! .