Det var detÅåh jaaaden husker jeg. Så moro da
håper det blir en hyggelig telefonsamtale.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var detÅåh jaaaden husker jeg. Så moro da
håper det blir en hyggelig telefonsamtale.
Nei. Du skal ringe han mannen som kan brøyte for deg, vennen.Må bare brette opp ermene og måke i vei![]()
Hihi. Men veien opp til huset og verandaen må uansett måkes for hånd da vet duNei. Du skal ringe han mannen som kan brøyte for deg, vennen.
Sender en måkebil også jegJa takk! Så slipper jeg å måkke alt![]()
Jobber ikke generelt men sykmeldt fra avklaring hos navGod morgen. Her er det full fart allerede!hva gjør dere i dag? Jobb? Perm?
Oii! Klesvasken...der sa du noeDet var detpratet med henne før
føler meg stolt som tar klesvasken! Må avgårde om en time til sykehuset jeg nå
![]()
Fri i dag!Jobber ikke generelt men sykmeldt fra avklaring hos navduda?
![]()
Jatakk!!Sender en måkebil også jeghaha!
God dagGod morgen. Her er det full fart allerede!hva gjør dere i dag? Jobb? Perm?
Heihei! Her er det enda en kamp med leggingen som vanlig. Frøkna holder på å sovne nå. Hva skjer der da?God morgen. Her er det full fart allerede!hva gjør dere i dag? Jobb? Perm?
Alltid like gøy med legging ja! :/Heihei! Her er det enda en kamp med leggingen som vanlig. Frøkna holder på å sovne nå. Hva skjer der da?
Hahah, fin tid det der!God dagher er jeg og lille J hjemme
Hun er sinna nå fordi hun ikke klarer å krabbeogså fordi hun ikke får leke med pappa sin bak id
![]()
Yup. Midt i tannfrembruddstiden og. Så ekstra vanskelig også. MenmenAlltid like gøy med legging ja! :/
Her skjer det fantastisk lite.. burde vaska litt. Men det går ikke fra meg!![]()
Her er det felles vaskeriOii! Klesvasken...der sa du noejeg burde også egentlig ta den...meeeeeen!!
Hva skjer på sykehuset?kontroll?
Helt sant. Hoper seg bare opp jo lengre jeg sitter å ser på alt jeg burde gjort!Yup. Midt i tannfrembruddstiden og. Så ekstra vanskelig også. Menmen
Neida, en ting er sikkert med vaskinga. Det forsvinner ikke![]()
Godt å bare slappe av og!Fri i dag!burde gjort litt hjemme i dag, men det gjer jo ingenting!
![]()
Haha ja jeg var rimelig kjapp med å legge den høøyt oppeHahah, fin tid det der!
Her "lånte" småen våre bank id. Pinlig når du må i banken 3 ganger på en mnd å få nye fordi småen har tatt seg tilrette!nå oppbevarer vi de på andre steder! hahaha
Haha skal ikke bare ha en butler daJatakk!!haha. Helst en personlig måker også! Som kan ta den meteren på verandaen
![]()