Klagetråd! :P

Æsj altså, nå synes jeg det er nok her.

Øyebetennelsen begynner å bli bra selv om jeg er veldig lyssky enda. Men så har jeg fått halsbetennelse, feber og sterke, stikkende smerter på en måte øverst på rumpa på venstre side. Å gå er vondt, å bøye seg og gå opp trapper går omtrent ikke :/ Er det bekkenløsning allerede?!

Også er lillemor på 16 måneder syk IGJEN, så hun må nok bli hjemme fra barnehagen imorgen når det er karneval og greier :(
Masse god bedring til både deg og lillemor!

Nå har kvalmen kommet for å bli kan det virke som:( Har mer eller mindre konstant følelsen av at jeg må kaste opp... Har klart å la være enn så lenge, men det spørs hvor lenge det varer...

Nå har kvalmen kommet for å bli kan det virke som:( Har mer eller mindre konstant følelsen av at jeg må kaste opp... Har klart å la være enn så lenge, men det spørs hvor lenge det varer...
Det er så utrolig slitsomt å være kvalm. Jeg var innom butikken i stad og da slet jeg skikkelig med å ikke kaste opp :p

Arg, karrer meg halvsyk på jobb med forkjølelse og levert en like halvsyk liten gutt i barnehagen. Tredje gang jeg/vi er syk på tre uker... Første vinter i barnehagen er virkelig noe dritt... Skulle ønske jeg var syk nok til at jeg kunne vært hjemme... Men etter en utledning fra sjefen om at økonomien til avdelinga var dårlig i januar bla fordi mange hadde vært syke og hjemme med syke barn har jeg ikke samvittighet til å bli hjemme uten at jeg virkelig må.... Sånn går det når nesten alle på avdelinga er småbarnsforeldre!

Det er så utrolig slitsomt å være kvalm. Jeg var innom butikken i stad og da slet jeg skikkelig med å ikke kaste opp :p
Huff ja. Jeg tar meg i at når jeg gikk til jobb i stad er det fullt fokus på å lokalisere alle søppelbøttene uten lokk så jeg slipper å kaste opp på bakken om trangen melder seg:p
Blir ikke noe bedre av at jeg hele tiden kjenner etter heller:p

Jobber hjemmefra i dag, og tenkte for et kvarter siden at i dag er ikke kvalmen så ille...skulle aldri tenkt det, for da smalt det :/

Huff ja. Jeg tar meg i at når jeg gikk til jobb i stad er det fullt fokus på å lokalisere alle søppelbøttene uten lokk så jeg slipper å kaste opp på bakken om trangen melder seg:p
Blir ikke noe bedre av at jeg hele tiden kjenner etter heller:p
Høres kjent ut. Jeg kjører med pose og bøtte i bilen :p

Jobber hjemmefra i dag, og tenkte for et kvarter siden at i dag er ikke kvalmen så ille...skulle aldri tenkt det, for da smalt det :/
Typisk:p
Det dummeste man gjør er å tenke at det får bra:D

Jeg var litt kvalm i dag tidlig, men det gikk forholdsvis fort over så jeg tenkte at dette kom til å bli en fin dag, men neida. Nå har jeg vært skikkelig kvalm i mange timer og sliter ordentlig... Blæh!

Last edited:
Fyy søren så trøtt jeg er idag!! Nå må jeg ligge 10 min på sofaen før jeg skal videre, selv om jeg egentlig ikke har tid :dead:

Trøtt kvalm og bææææh!!! Har lyst på sykemelding... :(

Syns mange her er kvalme, syns virkelig synd på dere! Håper kvalmen snart blir bedre!

Føler meg ganske dårlig i dag.. Skikkelig trøtt og sliten, og ganske uggen, maten smaker ikke i det hele tatt.. I tillegg har jeg skikkelig strekk i låret og kneet, antagelig etter en laaang gåtur i går. Ikke at jeg helt skjønner det da, jeg pleier oftere å løpe tur enn å gå tur men :P

I dag er jeg så utrolig sliten! I så stor grad at jeg fikk en "oi, shit! Du så trøtt ut!" fra sjefen min i stad:p
Nå ligger jeg bare på sofaen og ser på TV:)

Back
Topp