Første gang det skjer ?He he nei er visst ikke det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang det skjer ?He he nei er visst ikke det..
Har trillet ut før men da var han litenFørste gang det skjer ?
Som det snør hos dere daHuff.. lang natt. Kjenner jeg er meget trøtt idag. Frøkna leker i noen minutter på gulvet etter frokosten. Takk og lov. Når mamma kommer innom må jeg ut å måke...igjen.. snødd i hele går kveld og i hele natt. Gruer meg
Her har vi en trill ut av senga til nå. Håper ikke det blir flereHar trillet ut før men da var han liten![]()
Ja det er voldsomt. Skavlene i innkjørselen er så høye nå at jeg er usikker på om jeg klarer å kaste over snøenSom det snør hos dere da
He he min var 5 mnd forrige gang. Noen år mellom de gangene heldigvisHer har vi en trill ut av senga til nå. Håper ikke det blir flere![]()
Får håpe det slutter å snø snartJa det er voldsomt. Skavlene i innkjørselen er så høye nå at jeg er usikker på om jeg klarer å kaste over snøen
Kun mamma som er bra nokBare mamma kos som gjelder i dag. La ham ise fa si. Pip våken, hul og skrik. La meg sammen med han i vår seng. Sovna sonen Stein med en gang.
NyteGod morgen alle. Spedbarnstiden er herlig. Jeg vekka jenta for mat klokka 08:00 og nå slapper vi av i senga. Ingen vits å stå opp enda vel? Ønsker dere en god dag. Hilsen meg og lillemor
Takksov godt etterpå da
det skal jeg. hvis det blir noe av
Hihi, det må du klare å slå!Kjenner konkurransemennesket i meg kommer frem
Må prøve å slå 15000 skritt i morgen jeg nåhihi..
Hvor mange skritt er det meste du har gått i løpet av en dag? Det meste jeg har gått er 22.000 skritt..
Hva trener du ?![]()
Nesten 7 mnd herHe he min var 5 mnd forrige gang. Noen år mellom de gangene heldigvis
Håper du har sovet godt?God natt folkens![]()
Synes egentlig det er nok nå. Men mars måneden står for tur og da får vi som regel veldig mye snøFår håpe det slutter å snø snart
Ja, jeg har en veldig liten yttergang, og det er bare snakk om gulvet. Så tror jeg ikke det blir for mye.Så stilig det var!![]()
Åja, hva skulle vi gjort uten håpetLov å håpe![]()
Hvordan går det med nesa?Får se nå når han står opp
God morgen![]()
god tirsdagsmorgen jenter!
God morgen !her sov vi 25 min lenger siden hun sovnet så sent. Lage klar frokost og finne frem klær til henne jeg nå. Så levere i bhg og hjem å sove sammen med mannen min
![]()
God morgen til alle dere ogsåGod morgen alle. Spedbarnstiden er herlig. Jeg vekka jenta for mat klokka 08:00 og nå slapper vi av i senga. Ingen vits å stå opp enda vel? Ønsker dere en god dag. Hilsen meg og lillemor
Skjønner detNeei. Selv om jeg vil![]()