Skravletråd februar!

Huff.. lang natt. Kjenner jeg er meget trøtt idag. Frøkna leker i noen minutter på gulvet etter frokosten. Takk og lov. Når mamma kommer innom må jeg ut å måke...igjen.. snødd i hele går kveld og i hele natt. Gruer meg

Huff.. lang natt. Kjenner jeg er meget trøtt idag. Frøkna leker i noen minutter på gulvet etter frokosten. Takk og lov. Når mamma kommer innom må jeg ut å måke...igjen.. snødd i hele går kveld og i hele natt. Gruer meg
Som det snør hos dere da

God morgen alle. Spedbarnstiden er herlig. Jeg vekka jenta for mat klokka 08:00 og nå slapper vi av i senga. Ingen vits å stå opp enda vel? Ønsker dere en god dag. Hilsen meg og lillemor
Nyte :) vi har ei frøken som lett kan sove til 08:00 så nyter det :)

Kjenner konkurransemennesket i meg kommer frem :P
Må prøve å slå 15000 skritt i morgen jeg nå :D hihi..
Hvor mange skritt er det meste du har gått i løpet av en dag? Det meste jeg har gått er 22.000 skritt..

Hva trener du ? :)
Hihi, det må du klare å slå!:P
Aner ikke hva rekorden min er... 22000 skritt er sykt mye!!:eek:
Jeg trener 30 days shred som regel:)

god tirsdagsmorgen jenter!
God morgen ! :) her sov vi 25 min lenger siden hun sovnet så sent. Lage klar frokost og finne frem klær til henne jeg nå. Så levere i bhg og hjem å sove sammen med mannen min ❤️
God morgen alle. Spedbarnstiden er herlig. Jeg vekka jenta for mat klokka 08:00 og nå slapper vi av i senga. Ingen vits å stå opp enda vel? Ønsker dere en god dag. Hilsen meg og lillemor
God morgen til alle dere også:D
Her er det soool!

Back
Topp