Så stilig det var!Badet og yttergang![]()
Falt skikkelig for denne til gulvet i yttergang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stilig det var!Badet og yttergang![]()
Falt skikkelig for denne til gulvet i yttergang![]()
Å nei, så uheldig!Kengubarnet altså... han rullet ut av senga , slo nesa i nattbordet. .
Mye blod gitt
Haha, nei er best å fikse sånt selvKan da ikke sende mannen på handle tur, da vil vi ende opp med masse vi ikke trenger og under halvparten av det vi skal ha![]()
Lov å håpeFort gjort,jeg er sånn selv. Håper barns blir bedre enn oss![]()
Får se nå når han står oppHuff da, håper det er bedre og ikke blir så ømt :/
Kommet meg i seng selv, sov godt![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen
Sovet godt?
He he da er vi to som kunne godt ha sovet litt merGod morgenja sov overaskende godt. Kunne godt ha sovet litt til
Hva med deg? Sovet godt?![]()
Oii men det er ikke så ille daHe he da er vi to som kunne godt ha sovet litt mer
Sov godt til 5![]()
Det gjorde mellomste da jeg var innlagt med yngste. Ikke nattbord da, rett i gulvet. 15-20 cm ned. Og blødde fra nesen i en time, mannen lurte tilslutt på om han måtte ringe legevakta for han klarte ikke stoppe det, men det gikk heldigvis braKengubarnet altså... han rullet ut av senga , slo nesa i nattbordet. .
Mye blod gitt
He he må spise og legge deg igjen daOii men det er ikke så ille dajeg våknet av at jeg var sulten
![]()
Oj en hel time. Litt høyere seng han da kanskjeDet gjorde mellomste da jeg var innlagt med yngste. Ikke nattbord da, rett i gulvet. 15-20 cm ned. Og blødde fra nesen i en time, mannen lurte tilslutt på om han måtte ringe legevakta for han klarte ikke stoppe det, men det gikk heldigvis bra
Hun har jo fortsatt sprinkelseng, med bare tre vegger da. Ikke langt ned, men blødde lenge jaOj en hel time. Litt høyere seng han da kanskje
Uff men godt det gikk over etterhvettHun har jo fortsatt sprinkelseng, med bare tre vegger da. Ikke langt ned, men blødde lenge ja
Da hadde jeg blitt glad!Får ungene mine lov til å velge blir det egg og bacon eller eggerøre
Spent på hvordan det gikk??Hun virket hvertfall veldig klar for å sove hele natten i egen seng![]()
Ja den kan du vel ikke akkurat glemmeJoda. Men det er liksom ting som virkelig må gjøres. Bacheloren..