God kveld
nettop kommet hjem fra jobb ! Helt skutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da blir man tulleteKan jo ikke gå rundt å husk alt om alle heller
Når kommer mannen da?Nei. Spesielt ikke når man er alene
Badet og yttergangGøy å handle litt
Er det fliser til badet?
Smart, håper det funkerLurer på om vi får sengen for oss selv i natt.
Frøkna her i flere uker kommet ned til oss i løpet av natten.
Hun påstår at det er fordi det er monster på rommet hennes, men hun virker aldri redd bare kosete.
Har kjøpt en liten blokk i dag og masse klistremerker.
Dersom hun sover i sengen sin hele natten kan hun få ta et klistremerke og sette i boken...
Ja det skjønner jeg.. min siste gang også.. får nyte det litt ekstraOg veldig koselig regner jeg med
Jeg syns det føles litt rart å være ferdig med det
Kan da ikke sende mannen på handle tur, da vil vi ende opp med masse vi ikke trenger og under halvparten av det vi skal haFlink du er Musemor Husmor!![]()
Lørdag tror jegNår kommer mannen da?til helga?
Får ungene mine lov til å velge blir det egg og bacon eller eggerøreVi har det hver gang gutta skal velge![]()
Herlighet så nydelig da!Vis vedlegget 162100
Sover godt nå. Spørs bare hva som skjer når jeg legger ham i senga
Det får du bare glemme så du ikke sliter deg utJaa .. tør ikke helt å tenke på alt jeg ikke får tid til å gjøre egentlig
Ånei :O har gjort det der selv som barn. Auauauau!Kengubarnet altså... han rullet ut av senga , slo nesa i nattbordet. .
Mye blod gitt
Hun virket hvertfall veldig klar for å sove hele natten i egen sengSmart, håper det funker![]()
Tja, du bruker da BV ganske mye vil jeg siBruker bare bv stortsett så burde holde![]()
Joda. Men det er liksom ting som virkelig må gjøres. Bacheloren..Det får du bare glemme så du ikke sliter deg ut![]()
Knøtte er straks 8 mndr. Holder på med tenner. Men bæring hjelper helt klart på søvnen.
Når det gjelder kolikk har vi hatt det også med Vesla da hun var 2-4 mndr. da brukte jeg bæresjal. For jeg syntes hun satt bedre i det. Men erfaringsmessig så hjelper all bæring mage mot mage på luftsmerter.
Så kjedelig daNoe. Hu ligger så kaver i senga.
Akkurat det har jeg heldigvis ikke gjort. Men kan tenke meg det er vondtÅnei :O har gjort det der selv som barn. Auauauau!
HahaTja, du bruker da BV ganske mye vil jeg si![]()