Og veldig koselig regner jeg medDet er flotte klær altså
Fryktelig rart å kjøpe små plagg igjen
Jeg syns det føles litt rart å være ferdig med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og veldig koselig regner jeg medDet er flotte klær altså
Fryktelig rart å kjøpe små plagg igjen
Ah. Sånn sett. Så slitsomt og vondt når de små plages :/Han hadde en ørebetennelse i høst og tenkte det var verdt å sjekke da de sier væske i mellomøret kan gjøre det vanskelig å sovne. Tok seg en del til ørene også
Skjønner jeg godt! Husker det var pyton herJeg gleder meg til tennene er ferdig.
Da er lapp genialtIkke dumt. Tror han må forstå at baby ikke er en ting man bare legger fra seg i tide og utide...
Vinner du ikke de diskusjonene?!Nå er jeg litt sliten av å nok en gang ha husarbeiddiskusjonen med samboer... Gi meg styrke!
Hadde glemt detElsker fisk altså, bare den ikke er rød![]()
Effektiv men koselig dag hos deg![]()
Slappet av og nusset på mannen mye idag før jeg hentet N i bhg![]()
Jepp :/ men sjefen sa at han fikk fri på onsdag. Han må ikke jobbe noe natt eller dag da skal vi kose oss hjemme før vi henter N i bhg![]()
Knøtte er straks 8 mndr. Holder på med tenner. Men bæring hjelper helt klart på søvnen.Hvor gammel er knøtte ditt? Har han kolikk?
Jeg har ei med utrolig mye luftsmerter!! Har kjøpt en ergo 360, men ikke fått brukt den enda. Har ikke helt skjønt hvordan jeg skal bruke spedbarnsinnlegget.
Fungerer den på å roe den gutten din?
Ja er detAh. Sånn sett. Så slitsomt og vondt når de små plages :/
Ja dette hjalp vel ikke akkurat så myeJa. Som om jenta mi ikke var "vanskelig" nok fra før av å f.eks legge![]()
Har du og en som ikke er så huslig av seg?Nå er jeg litt sliten av å nok en gang ha husarbeiddiskusjonen med samboer... Gi meg styrke!
Huff, er hun trist og lei?Nei. Frøkna har tannfrembrudd på nytt. Rent helv** når det står på. Sliten og på bristepunktet fra før pga alt og særlig i det siste .. og er alene
Nei. Spesielt ikke når man er aleneJa dette hjalp vel ikke akkurat så mye![]()
Og så tungt for oss ogsåJa er det
Får håpe du får soveLagt meg i senga allerede. Utslitt![]()
Skjønner at du har nok annet å henge fingra iMen ting tyder på at jeg uansett ikke får tid eller overskudd til tv uansett nå midt i tannfrembruddsperioden så
Ååå så fine klærJa
Dette fikk bli meg hjem i dag
![]()
Haha, får satse på detNei huff. 3 gb burde holde på ei uke![]()
Æsj da .Så går jeg her igjen da.
Vesla ligger med beina oppetter veggen. Knøtte i ergo'n og mannen snorker på sofaen.
Just another day.