Hihi....bare kjapt innom liksomHahaneeeida. Bare en sjelden gang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi....bare kjapt innom liksomHahaneeeida. Bare en sjelden gang
![]()
dårlig... hvert lite av det i natt...God morgen
Hvordan var natten?
Takk, du er flink selv!Flink er du![]()
Haha, bedre enn tapUavgjort i dag![]()
Klokka flyr på kveldstid!Uff der var klokken mye i dag IGJEN..
Trene armen, dusje og legge meg tror jeg er på sin plass
Æsj da så kjedelig.dårlig... hvert lite av det i natt...
håper jeg kan få lagt med litt nedpå senere sammen med knøtte.
ja,, Knøtte har liggi kloss innpå meg hele natta. hver gang jeg har prøvd å legge han i sin egen seng ble det bare hyl og skrik.Æsj da så kjedelig.![]()
sov godt etterpå daGod morgen !her sov vi 25 min lenger siden hun sovnet så sent. Lage klar frokost og finne frem klær til henne jeg nå. Så levere i bhg og hjem å sove sammen med mannen min
![]()
bare nyt det mens dere kan!God morgen alle. Spedbarnstiden er herlig. Jeg vekka jenta for mat klokka 08:00 og nå slapper vi av i senga. Ingen vits å stå opp enda vel? Ønsker dere en god dag. Hilsen meg og lillemor
Ja, ikke sant.Hihi....bare kjapt innom liksom![]()
Neei. Selv om jeg vilJa den kan du vel ikke akkurat glemme![]()
Amen! Trur aldri min faktisl har gjort det. Han hengte opp klær uten at jeg spurte. Ble sjokkertMen det hadde vært godt om disse mennene kunne støvsuge en gang uten at vi omtrent må dra dem i øra for at de skal gjøre det.
Takk søte du♡ kjenner jeg er meget trøtt idagHuff, regner med du har prøvd det meste så jeg vil bare gi deg en klem ♡ skulle så gjerne ha avlastet deg ♡
Håper det blir bedre snartja,, Knøtte har liggi kloss innpå meg hele natta. hver gang jeg har prøvd å legge han i sin egen seng ble det bare hyl og skrik.
Så la... natten har hvert lang.
God morgenGod morgen alle. Spedbarnstiden er herlig. Jeg vekka jenta for mat klokka 08:00 og nå slapper vi av i senga. Ingen vits å stå opp enda vel? Ønsker dere en god dag. Hilsen meg og lillemor
Det skjønner jeg. Ikke godt å rulle ut av sengen daMen vondt var det tydeligvis. . Barn nå til dags![]()
He he nei er visst ikke det..Det skjønner jeg. Ikke godt å rulle ut av sengen da![]()
Ingen vits. Kos dere altsåGod morgen alle. Spedbarnstiden er herlig. Jeg vekka jenta for mat klokka 08:00 og nå slapper vi av i senga. Ingen vits å stå opp enda vel? Ønsker dere en god dag. Hilsen meg og lillemor