Skravletråd februar!

God morgen

Hvordan var natten?
dårlig... hvert lite av det i natt... :(
håper jeg kan få lagt med litt nedpå senere sammen med knøtte.

God morgen ! :) her sov vi 25 min lenger siden hun sovnet så sent. Lage klar frokost og finne frem klær til henne jeg nå. Så levere i bhg og hjem å sove sammen med mannen min ❤️

God morgen alle. Spedbarnstiden er herlig. Jeg vekka jenta for mat klokka 08:00 og nå slapper vi av i senga. Ingen vits å stå opp enda vel? Ønsker dere en god dag. Hilsen meg og lillemor

God morgen ! :) her sov vi 25 min lenger siden hun sovnet så sent. Lage klar frokost og finne frem klær til henne jeg nå. Så levere i bhg og hjem å sove sammen med mannen min ❤️
sov godt etterpå da :)
det skal jeg. hvis det blir noe av

God morgen alle. Spedbarnstiden er herlig. Jeg vekka jenta for mat klokka 08:00 og nå slapper vi av i senga. Ingen vits å stå opp enda vel? Ønsker dere en god dag. Hilsen meg og lillemor
bare nyt det mens dere kan! :)
go morgen!

Men det hadde vært godt om disse mennene kunne støvsuge en gang uten at vi omtrent må dra dem i øra for at de skal gjøre det.
Amen! Trur aldri min faktisl har gjort det. Han hengte opp klær uten at jeg spurte. Ble sjokkert :p

Ingen vits. Kos dere altså ;)

Back
Topp