Veldigt aktiv baby ?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Er idag i uke 31. Har i flera flera uker tjænt spark å bevegelse av baby i magen. Men han er så aktiv. Allt før aktiv. Jordmor ,lege og gyn påpekte det, så nå Lurar eg på om de e fler som har aktiva baby her inne.
Eller vet om de har noet å si efter de e fødd? Eller varfør??
Er redd eg kommer få en baby som e vaken 24/7 oh en proppel.

Jeg hadde forrige gang en rolig baby i magen men som var det motsatte utenfor, så det har sikkert ingen sammenheng. Beibien kanskje bare trimmer litt :-)

Han her er superaktiv! Blir påpekt på hver kontroll her også :) Blir det samme aktivitetsnivå når han kommer ut, skal vi få det veldig gøy :p

Her varierer det. Noen dager her han turbo i flere timer.. Det er ganske slitsomt :p mens andre dager er har mer rolig. Men eg kjenner fortsatt bevegelse bare ikkje like lenge før han roer seg..

Min tass er også veldig aktiv! :) Mye mer enn hva søstra var.

Han turner, snur seg, sparker, knør og kaver mesteparten av dagen og natta. Jeg lurer på nåtid han egentlig sover. :p ...ellers så beveger han seg i søvne. :o

Men heller masse bevegelse enn veldig lite. :)

Min tass er også veldig aktiv! :) Mye mer enn hva søstra var.

Han turner, snur seg, sparker, knør og kaver mesteparten av dagen og natta. Jeg lurer på nåtid han egentlig sover. :p ...ellers så beveger han seg i søvne. :eek:

Men heller masse bevegelse enn veldig lite. :)
Låter precis som min i magen

Her har vi en som er kjempeaktiv og en som ikke er fullt så aktiv som den andre. Det kan også hende at babyen ligger slik til at du kjenner en hver bevegelse godt, og da merker du jo alle bevegelser og ikke bare noen. Det er forsåvidt litt av greia her, at den ene ligger dypt og ned og ikke kjennes så godt (utenom når han hopper mot blæra eller presser seg nedover/utover i siden) og den andre som ligger litt mer på toppen og boltrer seg rundt og rundt og snur vei i hytt og vær. Tror ikke det vil ha noe å si når de blir født :)

Her er det også full aktivitet :)
Jeg tenker at det er fordi den har så god plass inni der ;)
Eldstemann var ikke så aktiv i magen - men han var veldig aktiv når han kom ut :P

Jeg har en ekstremt aktiv krabat i magen og jeg håper han fortsetter å ligne på storebror (som var helt lik) når han kommer ut! Han sov nemlig hele natta fra 6 uker og er en aktiv, men rolig 5 åring nå:)
Min datter derimot var roligere i magen, turbo utenfor og turbo enda (like over 2 år)! :p

Jeg har en ekstremt aktiv krabat i magen og jeg håper han fortsetter å ligne på storebror (som var helt lik) når han kommer ut! Han sov nemlig hele natta fra 6 uker og er en aktiv, men rolig 5 åring nå:)
Min datter derimot var roligere i magen, turbo utenfor og turbo enda (like over 2 år)! :p
Ja vi får hoppas de er turbo nå och rolige nær de fødes. Har selv 2 aktiva en på 3 år 4 Mnd og en på 1 år 7 Mnd.

Back
Topp