Skravletråd februar!

får lese litt for snuppa mi og kose for nå har jeg stelt meg for kvelden og. henne er blitt overtrøtt :/ håper hun ikke sovner så sent... og at utslettet bare er utslett ikke noe sykdom eller noe hun reagerer på. snakkes kanskje senere :) spørs om jeg sovner sammen med henne eller ikke :)

Så herlig! :) ja, håper dere får sove litt før dere skal stå opp igjen da! :)
Ja det er det :D små barn blir fort overtrøtte og vanskelig å legge da :O hun sov jo normalt, men våknet av at hun klødde og sånn :/ derfor hun er oppe nå

Deilig. Tilbereder du søtpotet som vanlig potet? Smaker den veldig ulikt?

Mannen som sto for tilberedning, så om den trenger lenger koketid vet jeg ikke. Smaker ikke egentlig så nevneverdig mye synes jeg, i alle fall ikke ettersom han hittil har brukt det i lapskaus, suppe og sånn. Men den gir en fin farge da, ser ut som gulrot nesten på fargen.

Og suppen var i alle fall god

Mannen som sto for tilberedning, så om den trenger lenger koketid vet jeg ikke. Smaker ikke egentlig så nevneverdig mye synes jeg, i alle fall ikke ettersom han hittil har brukt det i lapskaus, suppe og sånn. Men den gir en fin farge da, ser ut som gulrot nesten på fargen.

Og suppen var i alle fall god
Artig, tror jeg må prøve det! :) takk for tipset! :)

hun sovnet omtrent rett etter jeg skrev i stad :) må bare få i meg noe drikke også legge meg :p
øyne går i kryss her

Jeg har sovet søtt på sofaen en stund med lillesøster, men det er på tide at vi kommer oss i seng, nå har jeg også vært våken en times tid etter at mannen vekket meg, nemlig,,,

Jeg har sovet søtt på sofaen en stund med lillesøster, men det er på tide at vi kommer oss i seng, nå har jeg også vært våken en times tid etter at mannen vekket meg, nemlig,,,
kanskje greit å sove litt ja :)

jeg fikk melding fra mannen. skjer nesten aldri :p elsker dere alle tre også med den smily med hjerte øyne smelt <3
kan jeg sove godt selv om han jobber

Back
Topp