Skravletråd februar!

Gråter ho hvis du går ut av rommet? Eller er ho bare våken? Uro over senga?
Har uro over senga. Den må være på helt til hun er sovna. For nattasangene. Hun vræler og hyler om jeg ikke fysisk er der, henger over og stryker,nynner, synger og shh-er. Og smokkevakt helt til hun er sovna.. hver eneste gang. Hjelper ikke å bare være der og la henne høre stemmen min. Hun må se.

Virker så unødvendig å holde på en time for hver lur som varer 30 min...

Ja :)
Dette fikk bli meg hjem i dag :)
40086d74550a36d73c9174834bd6cc8d
Noen ganger savner jeg virkelig å handle jente babytøy.
Har utrolig mye Wheat etter frøkna

Vennen,har ikke dagen vært helt bra ? ♡
Nei. Frøkna har tannfrembrudd på nytt. Rent helv** når det står på. Sliten og på bristepunktet fra før pga alt og særlig i det siste .. og er alene

Så går jeg her igjen da.
Vesla ligger med beina oppetter veggen. Knøtte i ergo'n og mannen snorker på sofaen.

Just another day.

Hvor gammel er knøtte ditt? Har han kolikk?

Jeg har ei med utrolig mye luftsmerter!! Har kjøpt en ergo 360, men ikke fått brukt den enda. Har ikke helt skjønt hvordan jeg skal bruke spedbarnsinnlegget.
Fungerer den på å roe den gutten din?

Unødvendig å måtte mase så lenge for noe som tar så kort tid. Hvorfor valgte dere å sjekke ørene? Hvilke symp hadde han?
Håper våre lærer å sovne litt på egen hånd snart. Vet mi "bare" er 7 mnd og 10 dager. Men å bruke 5-7 timer hver dag på å få henne helt i søvn og henge over senga, er drøyt.
Han hadde en ørebetennelse i høst og tenkte det var verdt å sjekke da de sier væske i mellomøret kan gjøre det vanskelig å sovne. Tok seg en del til ørene også

God kveld damer :)

Hvordan har dagen deres vært?

Jeg har hatt en kjempe fin og effektiv dag. Har vært på babysang, gått tur med snuppa i det fine været, handlet bursdagsgave og barselsgave, laget middag (lys lapskaus), vasket klær i vaskeriet og ryddet i kommoden til vesla!!

Ble utrolig glad når jeg så på fitbiten min at jeg har gått 13.000 skritt i dag!! Wohoo :D
God kveld:D
Så flink og effektiv du har vært!
Min skritteller viser 15596 nå!:eek: sånn er det å være alene med tre barn:P

Back
Topp