Aldri en pause altså.ja.. samme greiene som sist ser det ut til.
Begynner med urolige netter, feber, oppkast og sure bleier...
virker for meg som det er flere tenner på gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri en pause altså.ja.. samme greiene som sist ser det ut til.
Begynner med urolige netter, feber, oppkast og sure bleier...
virker for meg som det er flere tenner på gang.
virker ikke sånn.. men det var akkurat samme med Vesla. kom i bølger fra hun var 6 mnd til hun var året.Aldri en pause altså.
Lykke tilJaaa. Men snakka med gubben. Han sa han ikke hadde ledningen. Så idag skal jeg på jakt i esker og sekker!
Ååh...så flink han er!Mini har omsider knekt koden helt på å gå langs bordet. Venter spent på den dagen han vil prøve å slippe seg fra støtten fra bordet![]()
God dag til degÅ god morgen til dere alle sammen.
Takk ja her går det framoverÅåh...så flink han er!![]()
sovet godt?God dag til deg![]()
Er du sikker på det ?Kos degSkravles senere
![]()
Lykke til på kontrollGod dagstraks klare for 9 mnd kontroll
selvom lillemor er 10 mnd i dag ! Kjøkkenet Er tatt, oppvaskmaskinen er på, skiftet på sengene, vannet blomster, skiftet duker og satt på klesvask
Hva gjør dere ?
På moa finner du vel en kjoleHmm. Ti cm nysnø. Og mer daler til tider ned fra himmelen, i alle mulige retninger. Null grader, våt snø. Tungt.
Tror ikke jeg orker trilletur gitt. Veiene er målet i natt, men ikke fortauene vil jeg tro. Det blir tungt, vått og kaldt
Jeg trenger en kjole jeg klarer å amme i. Til i morgen, så ikke på nett.
Trilletur på moa?
Jeg må til legen også en dag, få tatt blodprøvene jeg ikke fikk tatt på tirsdag fordi labben var stengt når jeg var ferdig hos legen.
Det liker du joJepp, det var det![]()
Oj det var da lenge tilIkke internett i hus før om en ukegjett ei som oppgraderte abm..
Sånn hadde vi det ogsåIkke internett i hus før om en ukegjett ei som oppgraderte abm..
Du vet jeg prøver på det hvertfall; )Så snill du er Kengu!![]()
Er du sånn som fryser?Bare 7 minus her men jeg fryser allikevel![]()
Lønning er såå gøyLønning er stas!![]()
Stort sett en veldig herlig alderHerlig alder![]()
Det er kjipt da.Sånn hadde vi det ogsåvi glemte å si ifra til Nextgentel at vi hadde flyttet så derfor tok det kjempe lang tid
tror vi var uten nett i 2 uker.
Lenge når de bare gjør feil hele tiden :/Oj det var da lenge til