Var faktisk morsomt idagDet var kjipt plan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var faktisk morsomt idagDet var kjipt plan
Hva skal dere i morgen?
Litt usikker. Han suttret litt. Tok ham opp. Å da kom hele kveldsflaska i retur. Var sånn det startet sist også. Mistenker med tenner. Han begynte å sikle igjen i dag, urolige når han skal sove. "Oppkast" og varm. Tror ikke det er feber. Men mulig det er litt der. Så nå går jeg her.magevondt eller noe annet? :/
huff stakkars liten :/ håper han sover fort daLitt usikker. Han suttret litt. Tok ham opp. Å da kom hele kveldsflaska i retur. Var sånn det startet sist også. Mistenker med tenner. Han begynte å sikle igjen i dag, urolige når han skal sove. "Oppkast" og varm. Tror ikke det er feber. Men mulig det er litt der. Så nå går jeg her.
huff stakkars liten :/ håper han sover fort da![]()
Skal til HS for å rydde opp i hodet til ho mor, kanskje få rydda litt på badet og forhåpentligvis har jeg fått nok melk ila helga sånn at frøkna henger litt mindre i puppenNam nam.. Får vann i munn... Høres utrolig godt ut!!
I morgen skal vi på babysang også skal vi slappe av resten av dagen![]()
Hva er deres plan for morgendagen?
håper han sover og får sove i natt daHan sover allerede. Må bare være helt sikker før jeg legger han fra meg igjen
Håper jeg ogsåhåper han sover og får sove i natt da![]()
god natt<3 å gleder meg til babytid her. det er faktisk ikke lenge til
trodde jeg var 21 uker på torsdag, men er 22
![]()
NattaNatta damer![]()
Håper du har fått deg litt søvn selvom mannen din ikke er hjemme endada prøver jeg å sovegod natt
![]()
Noen som er våkne der ute?
God morgenGod morgen damer. Så deilig å få et par timer søvn. Like deilig å måtte vekke poden til morgen mat![]()
Høres deilig ut.God morgen![]()
Nå ligger jeg å venter på at lille J skal sovnehun har vært våken siden 4:15
vi har rukket å si hade til mannen som skulle på jobb.
Så nå håper jeg det blir litt søvn snart.
Spennende lykke tilWæææ i dag er det OUL![]()
God morgen![]()
Nå ligger jeg å venter på at lille J skal sovnehun har vært våken siden 4:15
vi har rukket å si hade til mannen som skulle på jobb.
Så nå håper jeg det blir litt søvn snart.