Skravletråd februar!

magevondt eller noe annet? :/
Litt usikker. Han suttret litt. Tok ham opp. Å da kom hele kveldsflaska i retur. Var sånn det startet sist også. Mistenker med tenner. Han begynte å sikle igjen i dag, urolige når han skal sove. "Oppkast" og varm. Tror ikke det er feber. Men mulig det er litt der. Så nå går jeg her.

Litt usikker. Han suttret litt. Tok ham opp. Å da kom hele kveldsflaska i retur. Var sånn det startet sist også. Mistenker med tenner. Han begynte å sikle igjen i dag, urolige når han skal sove. "Oppkast" og varm. Tror ikke det er feber. Men mulig det er litt der. Så nå går jeg her.
huff stakkars liten :/ håper han sover fort da :)

Nam nam.. Får vann i munn... Høres utrolig godt ut!!

I morgen skal vi på babysang også skal vi slappe av resten av dagen :)

Hva er deres plan for morgendagen?
Skal til HS for å rydde opp i hodet til ho mor, kanskje få rydda litt på badet og forhåpentligvis har jeg fått nok melk ila helga sånn at frøkna henger litt mindre i puppen;)

da prøver jeg å sove :) god natt :)

Noen som er våkne der ute?
God morgen damer. Så deilig å få et par timer søvn. Like deilig å måtte vekke poden til morgen mat:)
God morgen :)
Nå ligger jeg å venter på at lille J skal sovne :) hun har vært våken siden 4:15 :o vi har rukket å si hade til mannen som skulle på jobb.
Så nå håper jeg det blir litt søvn snart.

God morgen :)
Nå ligger jeg å venter på at lille J skal sovne :) hun har vært våken siden 4:15 :o vi har rukket å si hade til mannen som skulle på jobb.
Så nå håper jeg det blir litt søvn snart.
Høres deilig ut.:)

Poden har endelig sovna men etter så lang våken dag han hadde i går skal sette mye til at han våkner på enn stund:) :) sov godt frøken:)

Back
Topp