Skravletråd februar!

Hva spiste dere?
Vi hadde koteletter, surkål, potet, brunsaus, kokte grønnsaker og tyttebærsyltetøy til middag.. Nam nam.. :D

Ja vi har hatt en veldig koselig dag, men er glad den er over nå! :) Er utrolig sliten. Vi har vært på besøk tre forskjellige steder. Det ble litt for mye på en dag!! Vesla stakkar er overtrøtt og har magevondt.

Når vi kom hjem vrælte hun som bare det.. Har endelig sovnet, men sover på brystet mitt. Tørr ikke legge hun fra meg riktig enda, i tilfelle hun skulle våkne..
Sushi t forrett, gryte (svinekjøtt og en rømmebasert saus til hovedrett. Og masse kaker.

Kan bli lange dager for enhver når det skjer mye. Får slappe av litt i morra dere da?

nei så det er så UVANT :O men synes han er flink jeg :) de har ikke lov å jobbe der på dagtid pga t-banen. han jobber i den nye løren tunnelen i oslo

Forstår godt at det er uvant!! Hadde syntes det var veldig snålt om mannen min skulle vært på jobb på natten jeg også!
Får ikke sove like godt når jeg ikke har føttene hans over mine.. :)

Hva er det mannen din jobber som?

God kveld jenter. Hatt det fint i dag?

Her ble de først kaffe hos farmor, så middag, dessert, kaffe og kaker hos mormor etterpå..
Er helt stappa :meh:
God kveld:D
Høres ut som om dere har koset dere!
Jeg har vært på jobb:)

Sushi t forrett, gryte (svinekjøtt og en rømmebasert saus til hovedrett. Og masse kaker.

Kan bli lange dager for enhver når det skjer mye. Får slappe av litt i morra dere da?

Nam nam.. Får vann i munn... Høres utrolig godt ut!!

I morgen skal vi på babysang også skal vi slappe av resten av dagen :)

Hva er deres plan for morgendagen?

Forstår godt at det er uvant!! Hadde syntes det var veldig snålt om mannen min skulle vært på jobb på natten jeg også!
Får ikke sove like godt når jeg ikke har føttene hans over mine.. :)

Hva er det mannen din jobber som?
er samme her :) hihi
elektriker

Du får prøve tenke på det positive!!
Når man jobber natt får man som regel veldig bra betalt :D ;)
jepp :D han får jo betalt for natt + hviletid dagen etter så skal ikke klage. og jeg han våkner jo par timer før enn når han er hjemme egentlig så det er deilig :D

Back
Topp