Det skal du ikke bry deg omJa2 av de har ikke barnet sitt så merket de reagerte litt men men
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal du ikke bry deg omJa2 av de har ikke barnet sitt så merket de reagerte litt men men
![]()
Sushi t forrett, gryte (svinekjøtt og en rømmebasert saus til hovedrett. Og masse kaker.Hva spiste dere?
Vi hadde koteletter, surkål, potet, brunsaus, kokte grønnsaker og tyttebærsyltetøy til middag.. Nam nam..
Ja vi har hatt en veldig koselig dag, men er glad den er over nå!Er utrolig sliten. Vi har vært på besøk tre forskjellige steder. Det ble litt for mye på en dag!! Vesla stakkar er overtrøtt og har magevondt.
Når vi kom hjem vrælte hun som bare det.. Har endelig sovnet, men sover på brystet mitt. Tørr ikke legge hun fra meg riktig enda, i tilfelle hun skulle våkne..
nei så det er så UVANT :O men synes han er flink jegde har ikke lov å jobbe der på dagtid pga t-banen. han jobber i den nye løren tunnelen i oslo
God kveldGod kveld jenter. Hatt det fint i dag?
Her ble de først kaffe hos farmor, så middag, dessert, kaffe og kaker hos mormor etterpå..
Er helt stappa![]()
Sushi t forrett, gryte (svinekjøtt og en rømmebasert saus til hovedrett. Og masse kaker.
Kan bli lange dager for enhver når det skjer mye. Får slappe av litt i morra dere da?
Jeg har jobbetGod kveld![]()
Gjort idag?
Spiste på Big horn med svigerfar idag. Kjempe koselig![]()
Jeg er ikke i form så skal spørre om de kan ta BT på sykehusetog kontakte kiropraktor for isjias nerven
nei skal kose meg med lillegutt i magen jegDet skal du ikke bry deg om![]()
er samme herForstår godt at det er uvant!! Hadde syntes det var veldig snålt om mannen min skulle vært på jobb på natten jeg også!
Får ikke sove like godt når jeg ikke har føttene hans over mine..
Hva er det mannen din jobber som?
Så koselig daJa, farmor syns og det er fryktelig stas med tuppe-besøk, de to har et veldig spesielt bånd ♡
Jeg har jobbet
God bedring!
Snill mann du harGod kveldmannen diska opp med biff og fløtepoteter ! Nå har ungen akkurat sovna og jeg ser på huskestue
har dere hatt en fin Dag ?
er samme herhihi
elektriker
jeppDu får prøve tenke på det positive!!
Når man jobber natt får man som regel veldig bra betalt![]()
![]()
Fakket noen i dag?God kveld
Høres ut som om dere har koset dere!
Jeg har vært på jobb![]()
Så kjedelig daSetter med ned med tegneboka. Ingen internett bortsett fra mobildata, ingen radio eller musikk og ei heller tv da gubben ikke sendte med ledningen tl tven![]()
god nattNei, jeg får prøve å sove nå som nurket sover..!
Natt alle sammen![]()
Skrives..
magevondt eller noe annet? :/Da ble det sovebæring i Ergobaby da.
HahaHaha hører tikkelyd i huset. Skjønner ikke hvorfor da jeg ikke ser noen klokke på veggen. Snoser meg frem i huset etter lyden.
Den store veggklokka ligger visst i kleskurven av alle plasser![]()