Skravletråd februar!

Nei det hørtes greit ut det da ;) jeg banner hele tia jeg :eek: *yrkesskade* :eek:
vi skal jo ikke bo her for evig :p men bo her og spare opp så vi kan kjøpe no i nærheten. svigermor vuderer å selge leiligheten sin for å hjelpe oss :o men å stå som sikkerhet i banken liker ikke våre familier.. ser jo den. er jo visse risiko man må ta :)

jeg var sånn selv :p men jeg prøver å slutte fordi jeg glemmer meg foran N det er ikke pent akkurat :p

Det er så morro ! Kjøpte den i sommer :p men ikke brukt den så mye. Denne uka har jeg gjort ferdig 4 sider :eek:
oi såpass ja :o men det er jo så moro så man klarer ikke slutte :p

vi skal jo ikke bo her for evig :p men bo her og spare opp så vi kan kjøpe no i nærheten. svigermor vuderer å selge leiligheten sin for å hjelpe oss :o men å stå som sikkerhet i banken liker ikke våre familier.. ser jo den. er jo visse risiko man må ta :)

jeg var sånn selv :p men jeg prøver å slutte fordi jeg glemmer meg foran N det er ikke pent akkurat :p
ja det er smart det :) ja skjønner at de ikke har lyst til det. Men det er jo deilig å ha den hjelpen
Godt du fant ur av det
Jepp :) veldig deilig

ja det er smart det :) ja skjønner at de ikke har lyst til det. Men det er jo deilig å ha den hjelpen
det er det, men vi tvinger ingen altså :) + mamma vil ikke fordi det er urettferdig for mine brødre og henne er jo alene så hun tørr rett og slett ikke
Jepp :) veldig deilig

det er så tomt når mannen drar på nattarbeid... er noe som mangler ja <3

Det er så morro ! Kjøpte den i sommer :P men ikke brukt den så mye. Denne uka har jeg gjort ferdig 4 sider :o

4 sider på en uke er utrolig bra gjort!
Jeg kjøpte meg en sånn fargeleggingsbok i sommer jeg også, men har ikke ro i sjelen.. Klarer ikke sitte å fargelegge over lenger tid..

Back
Topp