Skravletråd februar!

Lurer jeg også på.

Lever helt fint høyrehendt..
Er venstrehendt selv. Men lever i en "høyrehendt" verden :p går fint det. Men å klippe i saker er forferdelig vanskelig og vondt for fingrene med høyrehendt sakser. Elsker mine venstrehendte sakser :) klipper mye i stoff, så den stoffsaksa kommer godt med:

Jeg har fått ekstrem musearm/tennisalbue i venstre arm og den er veldig vond og skal brukes minst mulig.
Jeg er nå tvunget til å bruke høyre og det er jo helt umulig :p
Haha. Sånn sett :p da er det verre. Du er venstrehendt du og? Har opplevd det samme. Ble ikke mye notatskriving på skolen så lenge hånda var vondt :p

Er venstrehendt selv. Men lever i en "høyrehendt" verden :p går fint det. Men å klippe i saker er forferdelig vanskelig og vondt for fingrene med høyrehendt sakser. Elsker mine venstrehendte sakser :) klipper mye i stoff, så den stoffsaksa kommer godt med:
Og tenk deg at hele din venstre arm blir h*** vond og det vil ta flere uker og fikse det...

Nå har jeg lagt i sengen i snart 30 min, så nå skal jeg snu meg rundt å forhåpentligvis sove . Natta :)

Er ekstremt venstrehendet..
Misunner eldsten som er tvehendet..
Aaah. Ekstremt dominerende?
Jeg spiser som høyrehendte. Mer slik det er blitt gjennom oppveksten. Kan gjøre ting med høyre, men merker at venstre konstant er mer sliten etter lange dager. Den er klart dominerende i alt utenom spisingen :p

Jeg begynte å få vondt for noen måneder siden, men kom jeg først ordentlig til behandling forrige uke.
Har ikke hatt tid før.
Er den armen lille U liker best å ligge på, så tror han har overbelastet den
Ah. Ja den ser jeg godt. Frøkna liker kun å bli holdt på venstre her og. Mot skuldra. Går med konstant betennelse i venste arm og skulder :/

Back
Topp