Etter jobb da?Jobbe som vanlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter jobb da?Jobbe som vanlig
Hente frøkna, hente eldsten, amme lille U, spise middag, slappe av, legge lille UEtter jobb da?
ja. det er det... sånt må jo jeg informere om også.Klart det, superviktig
Ble det her hjemme ogsåJeg hadde også Zumba, ble brukt mye
He he du må det jaja. det er det... sånt må jo jeg informere om også.
Ble det her hjemme også![]()
Å så er det nattaHente frøkna, hente eldsten, amme lille U, spise middag, slappe av, legge lille U
Og så går no dagan
jaja.. vekker samboeren hele tiden jeg for å informere om viktige saker som hud og hårHe he du må det ja
Ha ha tviler ikkejaja.. vekker samboeren hele tiden jeg for å informere om viktige saker som hud og hår![]()
God formiddag og god morsdag
Her er det jobb idag..
Nei, og når ikke tak i fjernkontrollen her jeg sitter og ammer. Hva sa de?
At de norsk forskning viser barn som blir fullammet burde få mat fra 4 mnd ikke fra 6 som tidligere anbefalt. For barn som ikke går i seg b12 logger tydelig bak motorisk var det jeg fikk med meg med et halv øre. Ta det med en klype salt.Nei, hva sier de?
han vekket jo meg kl 04:00 for og fortelle meg om den TV'n som var på black friday tilbudHa ha tviler ikke
Javi er i flytting til hus. Så siste lass kommer idag og jeg og frøkna sover her inatt
gubben kommer til helga
![]()
Skrev det i forrige innleggNei hva sa de?
Men det er da ikke noe nytt...At de norsk forskning viser barn som blir fullammet burde få mat fra 4 mnd ikke fra 6 som tidligere anbefalt. For barn som ikke går i seg b12 logger tydelig bak motorisk var det jeg fikk med meg med et halv øre. Ta det med en klype salt.
Huff! Lov å synes synd på seg selv da. Hjelper det med en dusj?
I dag skal vi på middag hos svigermor for å feire morsdagenellers bare amming. Hva er dine planer?
Googlet kjapt. Og dette kom fra i en forskningsrapport i 2013.... Det må være noe nyere om det var en sak i nyhetene...At de norsk forskning viser barn som blir fullammet burde få mat fra 4 mnd ikke fra 6 som tidligere anbefalt. For barn som ikke går i seg b12 logger tydelig bak motorisk var det jeg fikk med meg med et halv øre. Ta det med en klype salt.
Så kjedelig. .. hadde jo vært greit å hatt en av delene :/Skal høre om han ikke kan sende den med A post i morgen så jeg har den tirsdag eller onsdag. Han kommer nok ikke før lørdag eller søndag .
Nett skulle jeg hatt. 3 forskjellige kundebehandlere sier 3 forskjellige ting. Så aner ikke hvor vi står ang nett egentlig. Må ringe de atter en gang i morgen...![]()
Da hadde jeg slått han i huethan vekket jo meg kl 04:00 for og fortelle meg om den TV'n som var på black friday tilbud![]()
Ja jeg så detSkrev det i forrige innlegg
Så koseligI morgen skal jeg passe nevøen min ❤