Det var kjipt planJobbe litt er min plan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var kjipt planJobbe litt er min plan![]()
skjønte detHehe
Jeg måtte bare![]()
Er ikke bare å komme hjem og skal måtte gire ned for å legge segDet skjønner jeg godt ja
ser den.. Er du alene i det nye huset? hvor er mannen?Hadde vært greit å hatt tven å sett noen serier på i det minste.
Er vanskelig det derEr ikke bare å komme hjem og skal måtte gire ned for å legge seg![]()
noen ganger har jeg mest lyst til å gi ham en tupp i bakenden..ja her sitter vihan sa til RA du fikk gave for mange år siden, og det var han
skal du se noe av det ?
hehe
jepp jeg ser
ja samme her
At amming ikke er anbefalt til 6 mnd pga b12

jepp... men tror hun har første foten på innsiden av porten til drømmeland nå.. ble fort stille når hun endelig fikk lagt seg ned.Er vanskelig det der![]()
Ha ha kanskje det hjelpernoen ganger har jeg mest lyst til å gi ham en tupp i bakenden..![]()
Min sover fortsatt ikkejepp... men tror hun har første foten på innsiden av porten til drømmeland nå.. ble fort stille når hun endelig fikk lagt seg ned.
ingenting..Hva skal dere i morgen?
tvilerHa ha kanskje det hjelper

ikke mi heller tydeligvis... hu har hengt seg opp i ett skrubbsår nåMin sover fortsatt ikke
Ha ha min kom ut og fortalte at i morgen må han klippe segikke mi heller tydeligvis... hu har hengt seg opp i ett skrubbsår nå![]()
Har du begynt med det nå?ingenting..kanskje ta en runde Zumba i stua
![]()
Veldig viktig informasjon å gi mamma kl halv 10 på kveldenHa ha min kom ut og fortalte at i morgen må han klippe seg
For noen år siden da vi kjøpte nintendo wii kjøpte jeg også Zumba til wii. Fikk plutselig for meg å prøve igjenHar du begynt med det nå?
Jobbe som vanligHva skal dere i morgen?
Klart det, superviktigVeldig viktig informasjon å gi mamma kl halv 10 på kvelden![]()
Jeg hadde også Zumba, ble brukt myeFor noen år siden da vi kjøpte nintendo wii kjøpte jeg også Zumba til wii. Fikk plutselig for meg å prøve igjen![]()