Ta det gradvisÅ ha senga hennes tvers over rommet altså 2 meter unna vår gikk ikke. Hylskrik. Nå står den inntil vår igjen. Prøver å legge henne nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta det gradvisÅ ha senga hennes tvers over rommet altså 2 meter unna vår gikk ikke. Hylskrik. Nå står den inntil vår igjen. Prøver å legge henne nå![]()
Vet ikke hva det er herHer også. Er meldt mildere framover da
Håper jeg ogHåper sovingen retter seg![]()
Eventyrlig regnskog og fantastiske dyrHva slags bok tegner du i ?
Vi ser saltkråkan til 20.30 så får vi se
Ja. Gjør henne trygg i huset og gradvis lengre og lengre bortTa det gradvislykke til
Ah det er gøyKengubarnet er på vei i seng, jeg ser 71 grader nord
Så deilig.God kveldmannen diska opp med biff og fløtepoteter ! Nå har ungen akkurat sovna og jeg ser på huskestue
har dere hatt en fin Dag ?
Nja...Ah det er gøydet er så mye BRa på TV i dag
![]()
Ja , håper detJa. Gjør henne trygg i huset og gradvis lengre og lengre bort![]()
wowSå deilig.
Vi hadde Svinerull ylt med urter og fetaost, pastinakk- og rødbetepure, pomes frits av søtpoteter og asparges til middag og panna cotta til dessert![]()
det er jo sesong premiere på helt perfekt og neste sommerNja...
Jeg ser opptak av Supernatrual
Hehe er du fan ?Jeg sitter med tårer i øynene og ser Larvik-jentene![]()
Alle ble fornøydewowtipper de ble glade hjemme da
det er jo sesong premiere på helt perfekt og neste sommer
Hehe er du fan ?
Så braAlle ble fornøyde
Er ikke så veldig interessert i hverken helt perfekt eller neste sommer, men liker Supernatrual veldig godt.
De gjør ikke mannen så jeg ser den mens han kjører søsteren sin hjem
Høres ut som en fin dag
Fin plan det![]()

jøsses.. flink han din er da.. Han min har jo som vanlig ikke sagt noen en gangGod kveldmannen diska opp med biff og fløtepoteter ! Nå har ungen akkurat sovna og jeg ser på huskestue
har dere hatt en fin Dag ?
Ja jeg vetAh det er gøydet er så mye BRa på TV i dag
![]()
Hva leser dere?Da har jeg lest til kengubarnet, nå er det sofa tid!