dun-dun
Betatt av forumet
Enig med andre her. Dette er å overreagere enormt, og du ødelegger forholdet deres. Tillit er grunnleggende i et forhold og du må få hjelp til å håndtere dette! Du kan aldri, aldri kontrollere andre mennesker, men du kan ta kontroll på din egen reaksjon. Jeg VET hvor vanskelig dette kan være, men dette må du ta skikkelig tak i! Det er kanskje ubehagelig å høre at han har danset og pratet med en annen jente, men det gir deg ikke rett til å kryssforhøre hverken ham eller jenta. Du risikerer å skyve ham fra deg. Det hadde vært mye mer fruktbart for deg, han og forholdet deres om du kunne svelget den usikkerheten og si at det var hyggelig at han hygget seg.
Beklager at jeg er så direkte, men sjalusi er så fryktelig ødeleggende. Jeg har en venn som er sammen med en jente som er ekstremt sjalu, og jeg ser hvor vondt dette gjør for forholdet. Han klarer ikke nyte forholdet lenger, kun fordi hun skal ha kontroll på hvem han har vært med til enhver tid.
Jeg synes du skal ta en skikkelig prat med ham, og beklage at du overreagerer, at du har et problem og at du håper han kan støtte deg mens du jobber med dette. Det ikke han som kan hjelpe deg med din usikkerhet. Det er ikke noe annet menneske sin jobb å gi deg trygghet. Du må finne trygghet i deg selv, og det tror jeg du trenger hjelp til. Og jeg vet at det er mulig, jeg har gått den veien selv.
Stor klem til deg. Dette er vonde følelser å ha. Men du kan klare å endre de!!
Beklager at jeg er så direkte, men sjalusi er så fryktelig ødeleggende. Jeg har en venn som er sammen med en jente som er ekstremt sjalu, og jeg ser hvor vondt dette gjør for forholdet. Han klarer ikke nyte forholdet lenger, kun fordi hun skal ha kontroll på hvem han har vært med til enhver tid.
Jeg synes du skal ta en skikkelig prat med ham, og beklage at du overreagerer, at du har et problem og at du håper han kan støtte deg mens du jobber med dette. Det ikke han som kan hjelpe deg med din usikkerhet. Det er ikke noe annet menneske sin jobb å gi deg trygghet. Du må finne trygghet i deg selv, og det tror jeg du trenger hjelp til. Og jeg vet at det er mulig, jeg har gått den veien selv.
Stor klem til deg. Dette er vonde følelser å ha. Men du kan klare å endre de!!