Skravletråd februar!

Ja mannen satt seg på sengekanten. Det var egentlig min plan :p men han kom meg i forkjøpet. Meeen nåå. Skal jeg endelig ta kvelden. Begynte å se på en serie på netflix nå, men vi måtte se første episoden 2 ganger fordi jeg duppa av :o

Ja mannen satt seg på sengekanten. Det var egentlig min plan :p men han kom meg i forkjøpet. Meeen nåå. Skal jeg endelig ta kvelden. Begynte å se på en serie på netflix nå, men vi måtte se første episoden 2 ganger fordi jeg duppa av :eek:
hahaha sånn ja :D

ikke lett å få med seg ting på TV når man er trøtt da :P

Synes den frøkna mi kan sovne snart... en time fra 20 til 21 er ikke noe å skryte av. Og hylings til vi kom hjem igjen 22. Mamma som barnevakt funker visst ikke om hun våkner. I en fase hvor kun jeg eller mannen klarer å legge og trøste henne :(

Natta damer. Skal prøve å sove meg frisk jeg nå, for tenk! :)

Synes den frøkna mi kan sovne snart... en time fra 20 til 21 er ikke noe å skryte av. Og hylings til vi kom hjem igjen 22. Mamma som barnevakt funker visst ikke om hun våkner. I en fase hvor kun jeg eller mannen klarer å legge og trøste henne :(
huff.. slitsomt når det står på :(

Husk å ta deg en pust i bakken nå og da du også. En utslitt Musemor er ikke bra.
Uken etter neste er det vinterferie for mange, og jeg får roligere dager og mulighet til å komme ajuer :)
Er mye å gjøre, men jeg har valgt det.
Får lang sommer ferie da med mye å avspasere i tillegg til vanlig ferie :)

Back
Topp